Особисті прийоми, письмові звернення, «гарячі» телефонні лінії, електронна приймальня – будь-яким із цих способів можуть скористатися громадяни, щоб звернутися до керівництва обласної виконавчої влади.
Як повідомив відділ роботи із зверненнями громадян ОДА, протягом 2011 року голова обласної державної адміністрації та його заступники провели 274 прийоми громадян.
Крім того, відбулися 22 прямі «гарячі» телефонні лінії, на які зателефонували 242 жителя області.
Зростає кількість звернень, що надходять на адресу електронної приймальні облдержадміністрації (kdv@zoda.qov.ua). Торік надійшло 210 звернень, що майже вдвічі більше ніж у 2010 (117).
Однак найчастіше запоріжці звертаються до влади письмово. У 2011 році до обласної державної адміністрації надійшло 3551 таке звернення, ще 675 були передані посадовцям на особистих прийомах. Треба відзначити, що загальна кількість громадян, які звернулися до влади з проблемних питань у минулому році, скоротилася на 10,8% проти 2010 року.
Найбільша кількість звернень надійшла від жителів міст Мелітополь (293) та Бердянськ (274), а також Комунарського (269) Орджонікідзевського (263), Жовтневого (263), Ленінського (255) та Шевченківського (242) районів м. Запоріжжя, із районів - з Запорізького (232) та Мелітопольського (162).
Щодо проблематики звернень, найбільш актуальними залишаються питання соціального захисту населення, яких надійшло 1182. Також запоріжців турбують проблеми житлового господарства (804) та комунального господарства (488).
На всі звернення, які надійшли до облдержадміністрації, надано допомогу, відповіді чи поради.
Управління у справах преси та інформації