Заступник голови обласної державної адміністрації Петро Гончарук провів нараду з питань видачі документів дозвільного характеру за принципом «єдиного вікна».
Як підкреслив представник обласної виконавчої влади, з першого січня в країні всі дозвільні документи мають видаватись виключно через державних адміністраторів. Також у наступному році, орієнтовно з першого вересня, необхідно налагодити роботу електронного документообігу та автоматизувати обмін даними між адміністраторами та місцевими дозвільними органами.
- Ми маємо час та можливості, щоб відпрацювати ці важливі питання. Тож зараз необхідно зосередитись на вирішенні як поточних питань, так і налагодженні схеми подальшої роботи, щоб встигнути виконати поставлені завдання в строк, - звернувся до присутніх Петро Гончарук. Посадовець поінформував представників дозвільних органів та єдиного центру про недоліки у роботі дозвільної системи регіону, які були виявлені при перевірці Генеральною прокуратурою України. Найбільш поширені: видача документів дозвільного характеру за межами єдиного центру, недотримання термінів видачі дозвільних документів, прийняття регуляторних актів з порушенням чинного законодавства, внесення у перелік адміністративних послуг таких, які не передбачені законом, а також перевищення встановлених норм на деякі тарифи. Заступник голови облдержадміністрації наголосив, що на усунення цих недоробок необхідно звернути першочергову увагу.
Про готовність Запорізького єдиного дозвільного центру до роботи з першого січня присутніх поінформувала адміністратор Світлана Петренко, підкресливши, що заклад одразу готовий вийти на повну потужність. Вона ознайомила присутніх з системою роботи та виділила ряд питань, які належить вирішити до кінця року. У цьому контексті учасники наради обговорили стан матеріально-технічної бази дозвільних центрів регіону та подальші шляхи співпраці дозвільних органів з єдиним центром.
Управління у справах преси та інформації