Всеукраїнська рекламно-інформаційна акція покликана популяризувати імідж українських підприємств, які випускають конкурентноздатну продукцію. Проводиться вона вже шостий рік. Організаторами проекту виступили Молодіжний уряд України та Всеукраїнська спілка молодих підприємців та бізнесменів. Учасниками автопробігу стали молоді підприємці, журналісти, шоумени.
На зустрічі в прес-центрі облдержадміністрації керівники автопробігу Костянтин Захаренко, Діана Мкртчян і начальник управління у справах сім’ї та молоді Ольга Сергєєва наголосили, що реалізація програми сприяє зміцненню позицій українських виробників та зростанню довіри до вітчизняних товарів.
Автомобільним партнером автопробігу серед інших виступив ЗАТ «ЗАЗ», який учасники відвідали сьогодні. Автомобілебудівники для другого етапу представили автомобілі «Ланос», «Опель астра», «Шевролє Авео», « Шавролє Такума». В першому етапі, який проходив областями Західної України, взяли участь «Ланос», «Славута», «Опель Астра». Машини подолали 3- тисячокілометровий маршрут без жодних пригод, підтвердивши тим самим ще раз, що «наше – краще!».
Автопробіг вже побував в Чернігові, Сумах, Полтаві, Харкові, Луганську і Донецьку. Попереду ще Дніпропетровськ, Кривий Ріг, Кіровоград та Черкаси.
Прес-служба облдержадміністрації