Рівень розрахунків споживачів регіону за послуги житлово-комунального господарства перебувають на постійному контролі керівництва обласної державної адміністрації.
Як повідомив начальник управління ЖКГ ОДА Дмитро Свіркін, згідно статистичних даних за перший квартал поточного року рівень розрахунків споживачів за послуги теплоенергетики складають 81%. При цьому найліпше розрахувалося населення (87%), установи та організації місцевої бюджетної сфери сплатили за отримані послуги 77% від нарахованої суми, а ті, які утримуються за рахунок державного бюджету – взагалі 63%, комерційні споживачі розрахувались лише на 71%.
Значно краще запоріжці розраховуються за послуги водозабезпечення, за які рівень розрахунків у І кварталі склав 93%. Населення розрахувалося на 101%, установи та організації місцевих та державної бюджетної сфери сплатили 93% від спожитого, комерційні структури – 84 %.
- Питанню підвищення розрахунків споживачів приділяється особлива увага. Це – основа стабільної роботи підприємств житлово-комунальної сфери, тому маємо сумлінно та вчасно сплачувати за надані послуги, - зазначив, коментуючи ситуацію, Д. Свіркін.
Вікторія Гаврилюк, управління у справах преси та інформації