Кілька десятків дзвінків надійшло на «гарячу телефонну лінію» облдержадміністрації за чергування тут заступника голови ОДА Миколи Ярмощука. Жителі майже всіх районів, телефонуючи посадовцю з тих чи інших своїх проблем, були певні того, що регіональна влада - саме та інстанція, де все і вирішиться.
- У наших людей на всіх територіях однакові проблеми, - коментує телефонні розмови Микола Ярмощук. – Найболючіша з них – земельна. Чимало питань із землевпорядкування залишається й досі ще не вирішеними. Другу позицію за чисельністю дзвінків посідає надання матеріальної допомоги людям, що опинилися на межі бідності. Переважна більшість з них – бідолашні старенькі. Відповідаючи на такі дзвінки, не перестаю думати про нагальність пенсійної реформи. Адже тільки реформувавши систему соціального, зокрема, пенсійного забезпечення, ми зможемо надати таким людям належне утримання.
У числі інших телефонних звернень прозвучали прохання про допомогу щодо влаштування дітей у дитячі дошкільні заклади, працевлаштування, лікування тощо.
Жодне звернення не залишилося поза увагою посадовця.
- Запоріжці охоче користуються своїм «телефонним правом», бо на власному досвіді переконалися - воно працює, - стверджує Микола Ярмощук. – Адже регіональна владна команда завжди реагує, реально допомагаючи людям. Це особиста позиція голови облдержадміністрації Бориса Петрова – з великою увагою ставитися до потреб кожного жителя області. А ми ж - його команда!
Управління у справах преси та інформації