Станом на 1 грудня поточного року до Запорізької облдержадміністрації надійшло 4416 звернень громадян, з них 3665 – письмові і 751 – звернення, що були подані громадянами на особистих прийомах у керівництва облдержадміністрації. Зі звернень, що перебували на особистому контролі керівництва облдержадміністрації, вирішено позитивно 13,5 % заяв. Такі дані оприлюднено під час засідання колегії обласної державної адміністрації, на якому серед інших питань порядку денного підсумували роботу ОДА у напрямку підвищення ефективності роботи з громадою.
Робота з громадянами, що звертаються за допомогою до органів виконавчої влади на місцях, ведеться в декількох напрямках. Зокрема, звернення приймаються на Урядову «гарячу лінію», електронною поштою, з допомогою відкритих телефонних зв’язків, під час особистих зустрічей. Започатковано також практику прийому громадян під час виїзду до районів та віддалених сіл. Серед актуальних питань, які порушують жителі регіону, найбільше стосуються вирішення соціальних проблем та житлового господарства. Порівняно меншу частку складають питання охорони здоров’я, земельних відносин та сільськогосподарської галузі. Звернення від інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв України, Героїв Радянського Союзу, жінок, які мають звання «Мати-героїня», знаходяться під особистим контролем голови облдержадміністрації Бориса Петрова.
Той факт, що левова частка заяв надходить до відділу роботи зі зверненнями громадян безпосередньо від заявників, свідчить про довіру до органів місцевої виконавчої влади, запевняє начальник відділу Денис Кас’яненко. А подальший розвиток доступних форм спілкування з громадянами є одним із пріоритетних напрямків роботи по реалізації права громадян на звернення до посадових осіб обласної державної адміністрації.
Оксана Горобцова, управління у справах преси та інформації