ОБҐРУНТУВАННЯ
технічних та якісних характеристик закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
1.1. найменування замовника: Департамент інфраструктури та промисловості Запорізької обласної державної адміністрації
1.2. місцезнаходження замовника: 69107, пр. Соборний, 164, м. Запоріжжя.
1.3. ідентифікаційний код замовника: 44638516.
1.4. категорія замовника: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган.
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності:
за ДК 021:2015 код 60180000-3 – Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів (послуги з перевезення вантажів автомобільним транспортом в умовах воєнного стану).
3. Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі:
300 000 грн. 00 коп. (триста тисяч гривень 00 копійок)
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Відкриті торги з особливостями
Закупівля проводиться на очікувану вартість предмета закупівлі, яка була визначена на основі проведеного моніторингу ринкових цін. Для цього було направлено запит контрагентам та оприлюднено оголошення на сайті облдержадміністрації, також проаналізовано фактичне використання послуг у минулих періодах з урахуванням запланованих поточних завдань замовника.
Обґрунтування технічних і якісних характеристик для закупівлі послуги з перевезення вантажів автомобільним транспортом в умовах воєнного стану (далі – Послуга).
Закупівля Послуг здійснюється з метою забезпечення протягом 2025 року транспортними послугами з перевезення вантажів, пов’язаних з територіальною обороною та цивільним захистом в умовах воєнного стану.
Вимоги до транспортних засобів:
№ з/п |
Тип транспортного засобу |
Кількість, шт |
Технічні та якісні характеристики |
1 |
Автомобіль вантажний |
не менше 2 |
Вантажний фургон загальною масою від 3 до 3,5 тон |
2 |
Автомобіль вантажний |
не менше 2 |
Вантажний фургон загальною масою від 7 до 7,5 тон |
3 |
Автомобіль вантажний |
не менше 2 |
Вантажний фургон загальною масою від 17 до 18,6 тон |
4 |
Автомобіль вантажний з тентованим напівпричепом |
не менше 1 |
Вантажний з тентованим напівпричепом загальною масою (автомобіль з напівпричепом) від 56 до 57,5 тон |
Тип та вид транспортного засобу, що залучається, його характеристики та особливості експлуатації повинні відповідати вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 10.10.2001 № 1306 «Про Правила дорожнього руху» (зі змінами) та діючого законодавства України.
1. Для надання послуг Учасник використовує транспортний засіб, який належить йому на праві власності чи користування, знаходиться в оренді (лізингу тощо), що підтверджується відповідними документами.
2. Учасник забезпечує передрейсовий (післярейсовий) огляд технічного та санітарного стану автомобіля.
3. Учасник зобов’язаний допускати до перевезень водіїв відповідної кваліфікації, при наявності документів згідно з вимогами чинного законодавства.
4. Учасник забезпечує подачу автотранспорту на підставі попередньої письмової заявки Замовника.
5. Учасник надає автотранспорт у належному технічному та санітарному стані з водієм відповідної кваліфікації у визначені Замовником місце та час (праця водіїв на умовах ненормованого робочого часу, можлива робота у вихідні та святкові дні, можливі відрядження).
6. Для відрядження в межах України згідно з попередніми письмовими заявками Замовника, Учасник за власний рахунок забезпечує водіїв необхідними документами для виїзду та коштами на відрядження.
7. Учасник здійснює технічне обслуговування, ремонт та мийку автотранспорту і вартість цього врахована в пропозиції.
8. Забезпечення автотранспорту паливом під час надання послуг здійснюється за рахунок Учасника.
9. Учасник веде облік роботи автомобілів (подорожні (маршрутні) листи або інші первинні документи, що підтверджують факт надання послуг, а саме: пробіг, кількість годин, маршрут, дані про водія, дані про автомобіль, тощо).
10. Учасник у випадку неможливості надання автотранспорту у зв’язку з технічними умовами (поламка, аварія, складний ремонт тощо) повинен у найкоротший час замінити іншим рівноцінним за класом автотранспортом, вартість послуг якого не перевищуватиме вартості послуг первинного автомобілю.
Учасник визначає ціну на послугу, яку він пропонує надати за Договором про закупівлю послуг з урахуванням своїх витрат, податків і зборів, що сплачується, або мають бути сплачені.
Ціна тендерної пропозиції Учасника повинна включати всі супутні витрати на забезпечення надання якісної послуги.
У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати розрахунок ціни вантажних перевезень по кожному виду транспорту (за 1 км, за 1 год простою (міжміські перевезення), за 1 год зайнятості транспортного засобу по місту).
Не врахована Учасником вартість окремих супутніх послуг не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його тендерної пропозиції, зокрема й за результатами проведеного аукціону.
Вартість однієї Послуги з автомобільних перевезень розраховується:
- при виконанні міжміських перевезень – за фактичною кількістю кілометрів маршруту слідування та часів простою (завантаження, розвантаження, очікування);
- при виконанні перевезень по м. Запоріжжя – за фактичною кількістю годин зайнятості транспортного засобу.
Послуги будуть надаватися протягом періоду, визначеного потребами та для забезпечення безперервної роботи Департаменту в умовах виконання завдань.