Як правильно реагувати, якщо дитина заплакала під час уроку? Як створити комфортне навчальне середовище? Як визначати причини агресії, запобігти булінгу та покращити взаємодію між дітьми? Відповіді на ці та інші питання містить порадник для спілкування з дітьми, що пережили травматичний досвід внаслідок війни. Його підготувало Міністерство освіти і науки разом із сімейною психологинею Світланою Ройз. Батькам, а особливо викладачам, варто розуміти, що може травмувати чи викликати повторну травму у дітей, а також знати, як допомогти їм відновити внутрішню рівновагу. Порадник надає рекомендації про те, чого слід уникати під час спілкування з дітьми: не використовувати практики із заплющеними очима, оскільки це може викликати у дітей відчуття втрати контролю; не торкатися дітей без їхньої згоди, адже навіть несподівані обійми можуть налякати дитину, яка перебуває в емоційному напруженні; не починати день з контрольної роботи, якщо вночі була повітряна тривога; під час підготовки до шкільних свят не використовувати петарди з блискітками, що можуть асоціюватися з вибухами. Найважливіше при спілкуванні з дітьми – проявляти співчуття та розуміння, а не жалість. Діти проходять через непрості випробування, але мають силу впоратися. Варто акцентувати на силі дітей та спроможності бути стійкими.