Від налагодження електропостачання до розвʼязання питань евакуації чи реєстрації документів – жодне звернення на гарячу лінію при Запорізькій ОДА не залишається без уваги. Оперативне реагування на запити – результат злагодженої роботи команди ЗОДА та профільних служб. В умовах війни гаряча лінія стала надійним інструментом підтримки для жителів області. Ось лише кілька прикладів розв’язання питань за останній місяць. Внутрішня переселенка Наталія мешкає в гуртожитку у Запоріжжі. Жінка звернулась зі скаргами на нестабільне електропостачання. У будинку провели ремонтні роботи та усунули проблему. Внутрішня переселенка з Василівки пані Оксана зіткнулася із труднощами при реєстрації нерухомості через обмежені можливості пересування. Завдяки послузі «мобільний адміністратор» проблему розвʼязали. Фахівці ЦНАПу особисто прибули до заявниці для надання необхідних адмінпослуг. Мешканка Запоріжжя Наталія, чия донька потребувала кисневого дихання, отримала допомогу з евакуацією за кордон для проходження лікування. Навіть помилка у прізвищі в паспорті переселенки Ірини з Мелітополя була виправлена завдяки зверненню на гарячу лінію. Цього тижня відбулась чергова гаряча лінія. На звернення відповідала заступниця голови ЗОДА Оксана Матвіїшина. Із запитами звернулося 12 жителів Запорізької області. Більшість питань стосувалися відключень світла, проблем із опаленням та компенсації на придбання твердого палива. Всі звернення будуть опрацьовувати відповідні департаментами та служби. Звертайтесь на гарячу лінію за тел.: 0-800-503-508 або пишіть у Telegram-бот @InfoProstirZPBot!