Члени робочої групи «Прозорість і підзвітність» здійснюють превентивні заходи, щоб не допустити зайвого витрачання бюджетних коштів. Головним завданням є попередження нераціонального використання коштів в умовах воєнного стану. Одним із закладів охорони здоров’я Запорізької області було оголошено 2 тендери на закупівлю медичного обладнання – системи ендоскопічної візуалізації та автоматизованої мийної машини для ендоскопів. Загальна вартість закупівель – понад 4 млн грн. Замовник дослухався до рекомендацій робочої групи «Прозорість і підзвітність» щодо недоцільності та несвоєчасності даної закупівлі та відмінив торги на закупівлю ендоскопу. Однак договір на придбання автоматизованої мийної машини для ендоскопів вже було укладено. Замовнику також рекомендовано розглянути питання щодо його розірвання, адже наразі відсутня потреба у вказаному обладнанні. На виконання рекомендацій робочої групи «Прозорість і підзвітність» спеціалісти Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області провели моніторинги кількох процедур публічних закупівель. Зокрема, перевірили тендер на придбання повністю цифрової багатоцільової ультразвукової системи, оголошений КП «Приморська центральна районна лікарня». Було встановлено порушення законодавства – неоприлюднення або несвоєчасне оприлюднення інформації на веб-порталі уповноваженого органу, інших порушень не встановлено. Виявлені порушення усунуто замовником. При закупівлі конструкційних матеріалів на суму 3,3 млн грн концерном «Міські теплові мережі» порушень Держаудитслужба не виявила. Держаудитслужба також розпочала моніторинг тендеру, який проводило КП «Облводоканал» Запорізької обласної ради. Інформацію про наявність ймовірних порушень законодавства у сфері публічних закупівель надала робоча група «Прозорість і підзвітність». Предмет тендеру – капітальний ремонт двох резервуарів на 4536 м3 до переливу насосної станції ІІІ підйому Вільнянського ЕЦВВ КП «Облводоканал» ЗОР». Загальна сума укладеного договору становить 56,4 млн грн. Наразі Держаудитслужба запросила додаткову інформацію та документи для перевірки.