Якість мобільного зв’язку та інтернету під час відключень електроенергії погіршується, оскільки зростає навантаження на обладнання операторів. Про це повідомив заступник голови Запорізької обласної державної адміністрації з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації (CDTO) Володимир Чередніченко під час брифінгу в Медіацентрі ОВА.
-
У період відключень електропостачання у користувачів зникає домашній інтернет. Вони завантажують інформацію через мережу мобільних операторів. Через це навантаження на стільниковий зв’язок зростає у декілька разів та перевищує пропускну спроможність, – наголосив Володимир Чередніченко.
Щоб залишатись на зв’язку і користуватись домашнім інтернетом, потрібно перепідключити старі мідні кабелі за технологією PON. Вони незалежні від електроенергії. Цю послугу можна замовити у запорізьких інтернет-операторів. Слід і заживити роутер від зовнішнього акумулятора або павербанка за допомогою відповідного кабеля живлення 9-12 V.
⎼ Щоб звʼязок був краще, потрібно кожному користувачу бути відповідальним, а операторам⎼ підтримувати свою мережу у робочому стані, застосовувати додаткове живлення та оптоволокно. Тоді ми спільними зусиллями зможемо втримувати навантаження на мобільних операторів, ⎼ зауважив Володимир Чередніченко.
Заступник голови ЗОДА зазначив, що мобільні оператори намагаються збільшити кількість обладнання, однак для цього потрібні інвестиції та час.
Зараз оператори готові підтримувати роботу мережі автономно протягом 72 годин без світла за допомогою акумуляторів та генераторів.