Під час “гарячої лінії” перший заступник голови ЗОДА Руслан Мовчан поспілкувався з жителями Запорізької області. До посадовця надійшли питання щодо роботи систем життєзабезпечення, адресної грошової допомоги та екологічної ситуації.
Так, з проханням стабілізувати централізоване водопостачання зателефонувала жителька села Григорівське. Як зазначила жінка, наразі напору води вистачає на обслуговування лише кількох будинків. Жителі звертались до комунальних служб, однак повність розв'язати проблему не вдалось через руйнування мережі внаслідок активних ворожих атак. Перший заступник голови ЗОДА надав доручення профільному структурному підрозділу вивчити ситуацію з прифронтовою мережею та опрацювати можливості відновлення в умовах ведення бойових дій.
Щодо відновлення послуг електропостачання повторно звернувся на “гарячу лінію” житель прифронтового Пологівського району. Руслан Мовчан пообіцяв вивчити технічні та безпекові умови для ліквідації проблемного питання та, долучити профільні структури, які за першої можливості зможуть відновити постачання послуги.
Крім цього до облдержадміністрації щодо забруднення повітря звернувся чоловік, за словами якого в одному з районів Запоріжжя підприємство працює з порушенням правил екологічної безпеки. Перший заступник голови ЗОДА дав доручення керівнику профільного департаменту відреагувати на обставини.
Ще одне звернення стосувалось отримання відшкодування за пошкоджене житло. Зателефонувала власниця будинку в м. Гуляйполе, якій необхідне документальне підтвердження руйнування її майна, аби оформити заяву на відшкодування завданих збитків. Як зазначив Руслан Мовчан, це питання буде відпрацьовано спільно з представниками органів місцевого самоврядування.
Кожному громадянину, який звернувся на “гарячу лінію” перший заступник голови ЗОДА надав чітку та вичерпну відповідь. Більшість проблемних питань Руслан Мовчан взяв під особистий контроль та залучив до вирішення профільні структури.
Наступна “гаряча лінія”, під час якої заступник голови ЗОДА Віталій Сиволап відповість на питання громадян, за графіком запланована на 1 серпня.
Обласна влада продовжує розв’язувати проблеми громадян та оперативно реагувати на сигнали громадськості. Громадяни можуть безплатно звернутися зі своїми проблемами за номером 0-800-503-508 або у телеграм чат-бот @InfoProstirZPBot.
Департамент Культури та інформаційної політики