Завдяки Проєкту USAID «Демократичне врядування у Східній Україні» вдалося розв’язати ключову проблему для покращення зв'язку з жителями Запорізької області, у тому числі з тимчасово окупованих територій.
В рамках міжнародного проєкту Запорізький обласний контактний центр отримав необхідне технічне забезпечення для організації роботи у воєнний час. Оскільки війна ускладнила комунікацію з громадянами, працівникам щоденно доводиться боротися з новими викликами. Навантаження на контактний центр значно збільшилося, оскільки вільна територія Запорізької області стала другою домівкою для тих, знайшов тут притулок через війну.
-
Міжнародні партнери підтримали наш регіон та надали технічну підтримку для безперебійної, мобільної роботи центру за графіком у будь-якій локації, попри сигнали “повітряної тривоги”. Це дає нові можливості щоденно оперативно реагувати на звернення наших громадян, адже завдяки обладнанню частина працівників має можливість працювати дистанційно. І головне - впровадження чат-бота дозволить людям навіть на окупованих територіях отримати всю необхідну інформацію, бути з нами на зв'язку. Зараз він вже працює у тестовому режимі, - зазначив начальник Запорізької ОВА Юрій Малашко.
Так, звернутися до контактного центру можуть мешканці з усіх районів Запорізької області. Важливо, що вхідні дзвінки є безплатними. Окрім цього, оператори гарячої лінії активно опрацьовують питання викрадених та зниклих безвісти цивільних осіб, а найближчим часом готуються до великої кількості дзвінків щодо механізмів надання компенсації за пошкоджене або зруйноване житло внаслідок російської агресії тощо.
Наразі чат-бот наповнюють інформацією та тестують. Основним його завданням є зменшення навантаження на операторів, адже у звичному режимі до центру надходило до 800 звернень в день.
Завдяки технічному оснащенню партнерів нарешті з'явилась можливість відновити проведення прямих “гарячих” телефонних ліній з керівництвом обласної адміністрації, тому в квітні жителі Запорізької області за відповідним графіком можуть звернутися телефоном до начальника Запорізької ОВА Юрія Малашка та його заступників з болючими та нагальними питаннями.
Департамент культури та інформаційної політики