Одним з пріоритетних напрямків, над реалізацією яких працює держава, є покращення доступності соціальних послуг та боротьба з корупційною складовою при їх наданні. Так, після модернізації сервісу подання заяви на призначення пенсії, українці отримали можливість подавати її онлайн, не виходячи з дому.
Відповідний сервіс надається для застрахованих осіб, які авторизувалися на веб-порталі Пенсійного фонду за кваліфікованим електронним підписом (КЕП).
Щоб сформувати та подати заяву на призначення пенсії, необхідно зробити декілька нескладних кроків:
-
заповнити реквізити заяви на призначення пенсії (персональні дані; адресні дані; дані документів, що посвідчують особу; контактні дані тощо);
-
відповісти на питання анкети-опитування для визначення документів, скан-копії яких необхідно надати;
-
прикріпити скан-копії необхідних документів.
У результаті користувач отримує екранну форму з повною заявою на призначення пенсії.
Також у сервісі є можливість:
-
подальшого редагування заяви;
-
формування друкованого образу заяви та анкети-опитування;
-
підпису заяви КЕП та її відправки до ПФУ.
Заповнити заяву можна за посиланням:https://portal.pfu.gov.ua/sidebar/Templates/InfoAppointment
Після опрацювання спеціалістами ПФУ заяви, користувач на веб-порталі отримує інформацію щодо стану обробки заяви та рішення щодо призначення пенсії.
За матеріалами Міністерства соціальної політики України