Головне управління статистики у Запорізькій області повідомляє, що в органах державної статистики України з січня 2010 року впроваджується приймання електронної звітності засобами телекомунікаційного зв’язку.
Упровадження системи електронної звітності в органах державної статистики України регламентується наказом Держкомстату від 20 листопада 2009 року №439. З метою забезпечення єдиних підходів до приймання й оброблення електронної звітності, поданої респондентами засобами телекомунікаційного зв’язку через оператора електронної звітності, Держкомстатом відпрацьовано та затверджено “Порядок подання електронної звітності до органів державної статистики”.
Відповідно до Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг” передавання електронних звітів здійснюватиметься за допомогою посередника (Оператора), який несе відповідальність перед респондентом за перевірку цілісності та своєчасність доставки його електронного звіту до центру обробки електронних звітів.
Подання електронної звітності у значній мірі спрощує для респондента задачу звітування до органів державної статистики. Подання звітності у такий спосіб відбувається автоматично в будь-якій з найпоширеніших бухгалтерських програм (1С, Парус, Бест-Звіт Плюс тощо). При цьому дані проходять автоматично логіко-арифметичний контроль, забезпечується їх повна конфіденційність.
Наказ Держкомстату про впровадження електронної статистичної звітності, “Порядок подання електронної звітності до органів державної статистики” та перелік форм звітності, які можуть подаватись респондентами в електронній формі, оприлюднені на офіційному сайті Головного управління статистики у Запорізькій області в розділі “Електронна звітність” (www.zapstat.zp.ua).
Контактні телефони: 228-17-27, 228-17-36