При Міністерстві закордонних справ України функціонує call-центр (колл-центр), який надає інформацію та поради з питань, що пов'язані з поїздками громадян України за кордон.
Call-центр створено в рамках реалізації урядової програми „Назустріч людям" у сфері забезпечення захисту прав та інтересів громадян України. Робота call-центру сприяє оперативному реагуванню Міністерства закордонних справ і дипломатичних установ України на непередбачувані ситуації, що можуть постати перед українськими громадянами в інших державах.
Особи, які звертаються до call -центру, мають можливість отримати відповіді на питання щодо:
- процедур і правил отримання віз для поїздок за кордон;
- консульсько-правових питань;
- особливостей перебування в інших державах;
- попередження торгівлі людьми;
- подій надзвичайного характеру.
Call -центр працює цілодобово і надає оперативні, кваліфіковані та безоплатні консультації.
Окрім того, МЗС України опрацьовує можливість надання додаткових послуг для абонентів мобільного зв'язку, зокрема, надсилання при переході у режим роумінгу sms-повідомлень із контактними даними українських консульських установ у країні перебування абонента та згаданого call -центру, а також введення єдиного скороченого номеру call-центру для всіх українських мобільних операторів.
Звертатися із запитами до call -центру можна як за телефоном, так й електронною поштою.
Телефон call-центру у Києві - (+380 44) 238-15-50
Електронна адреса – callcenter@mfa.gov.ua