Гаряча телефонна лінія Запорізької обласної державної адміністрації+38 0800 503 508
Гуманітарний штаб Запорізької області

Новини

​​єВорог: Повідомте ЗСУ про окупанта через оновлений чатбот

28 березня 2022 - 10:30

Команда Дії постійно аналізує заявки користувачів через єВорог, щоб зробити сервіс ще зручнішим для вас, а повідомлення про ворогів чи техніку займало декілька секунд. З моменту запуску ботом скористалися понад 210 тисяч користувачів Дії.

В оновленому чатботі ви можете обирати техніку окупанта зі списку або вписувати самостійно, вказувати кількість та надсилати заявки без фото чи відео. Навіть час, коли бачили ворогів, можна не заповнювати вручну, а вибрати в боті запропонований.

Протестуйте всі оновлення власноруч за першої можливості  https://t.me/evorog_bot

Надзвичайно вдячні українцям, які щодня повідомляють ЗСУ про ворогів через чатбот. Ви робите важливу справу — якісна інформація для наших бійців наближає перемогу!



За матеріалами Мінцифри.

 

Читайте також

Звернення Володимира Зеленського наприкінці 897-го дня війни

Змішане навчання в умовах війни: Новоолександрівська громада готується до нового навчального року

«Спільно з місцевим самоврядуванням працюватимемо над вирішенням соціальних проблем сільських жителів», – голова Запорізької ОДА Іван Федоров

Гаряча лінія Запорізької ОДА: громадяни отримали відповіді на свої питання

«Ситуація з енергозабезпечення Запорізької області залишається стабільною»: про енергетичну ситуацію в регіоні

Зестафонська, 8: відновлення зруйнованого будинку в Запоріжжі триває

Чергове засідання групи «Прозорість і підзвітність»: виявлено 3 ймовірні порушення під час моніторингу публічних закупівель

Як отримати грант до мільйона гривень на розвиток бізнесу: на Дія.Освіта вийшов освітній серіал для ветеранів

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області на 08.08.2024

Впродовж доби окупанти 507 разів били по 11 населених пунктах Запорізької області

Звернення Володимира Зеленського наприкінці 896-го дня війни

Запорізький регіональний протипухлинний центр: оптимізація медзакладу для надання якісної допомоги пацієнтам