Під час традиційної наради за участю голови обласної військової адміністрації Олександра Старуха та керівників їх структурних підрозділів обговорили питання роботи "гарячої лінії" та організації евакуації місцевою владою.
У Запорізькій області працює контакт-центр, до якого телефонують громадяни з усіх проблемних питань, а особливо - з метою пошуку близьких та рідних, яких евакуювали. Переважна більшість людей, які дзвонять, самі потребують психологічної допомоги.
Контактний центр оперативно реагує на всі звернення та у межах компетенцій надає наявну інформацію. Переважна більшість питань стосується пошуку зниклих знайомих та рідних. Завдяки тому, що інформація про прибулих у Запоріжжя переселенців оновлюється двічі на добу, люди отримують максимально актуальну інформацію. Спробувати знайти рідних можна в самостійно, скориставшись формою або всеукраїнським телеграм-каналом https://t.me/poshuk_znyklyh.
Багато людей звертаються на гарячу лінію з проханням індивідуальної евакуації, або точної інформації про евакуацію. Але наразі точну інформацію з приводу пересування гуманітарних та евакуаційних колон вважають військовою, до моменту її оприлюднення в офіційних джерелах.
Про алгоритм формування офіційних евакуаційних маршрутів розповів голова ЗОВА Олександр Старух.
-
Евакуаційні колони та список людей має формувати місцева влада, яка після формування подає цю інформацію до ЗОВА. Наприклад, у Бердянському районі, у Михайлівці беруть шкільний автобус, записують людей, які хочуть евакуюватися, подають цю інформацію до нас. Ми передаємо цю інформацію на Київ, цей автобус офіційно включають до списку та домовляються про безпечну евакуацію з іншою стороною. Індивідуальної евакуації людей ми не проводимо, - наголосив голова ЗОВА.
Департамент культури та інформаційної політики