Найбільший плавкран Європи, Lifting LK-800 "Захарій", минулого тижня встановив останню опору і виконав план робіт на запорізьких мостах.
Аби подякувати за завершені роботи на флагмані програми Президента України “Велике будівництво”, голова Запорізької обласної державної адміністрації Олександр Старух разом з керівництвом Служби автодоріг у Запорізькій області сьогодні урочисто привітав команду легендарного плавкрану перед відправленням у Туреччину.
-
Трохи менше року минуло з того дня, як ми зустрічали тут плавкран “Захарій” - він почав свою роботу в Запоріжжі на початку січня 2021 року. Результати діяльності найбільш вантажопідйомного в Європі плавкрану за ці 11 місяців вражають - всі ми бачимо красень вантовий міст з двох частин - верхової і низової. Знаю, що завдяки роботі у Запоріжжі виросли потужності самого крану - його вантажопідйомність спеціально для роботи на наших мостах збільшили до 800 тонн. Безперечно підвищилася майстерність вашого екіпажу - багато з того, що ви робили у Запоріжжі, було зроблено в Україні вперше. Знаю, іноді монтувати прогони доводилося буквально з точністю до міліметра - і кожен з вас блискуче впорався з цим завданням! Дякую кожному за старанну самовіддану працю - результати вашої роботи дуже тішать око кожного запоріжця! І запрошую наступного року на урочисте відкриття мостових переходів, - звернувся до присутніх голова облдержадміністрації.
Олександр Старух особисто відзначив представників команди плавучого крану ZAKHARII (LK-800) відзнаками від обласної влади за сумлінну плідну працю, високий професіоналізм, вагомий особистий внесок у виконання робіт по монтажу секцій прогонової будови та мостових опор на Споруді №10 (вантового мосту), м. Запоріжжя: капітана Сергія Салагара, головного механіка Анатолія Бурдзяковського, інженера будівельника, лінійного інженера Серхата Топала та бригадира матросів Ертана Турта На добру згадку очільник регіону вручив солодкий подарунок для команди із символічним зображенням плавкрану у роботі.
“Захарій” здійснив 17 рейсів для монтажу тимчасових опор та ригелів, і 12 рейсів - для монтажу прогонових будов (по 6 на кожній частині мосту). Найважча секція важила 780 тонн. За допомогою буксирів плавкран доставляв багатотонні секції з будівельного майданчика у Кривій бухті до місця монтажу. Відстань маршруту складала трохи більше 7 км між точками.
Департамент культури та інформаційної політики