В обласному контактному центрі відбулася чергова “гаряча” лінія з представниками влади. На запитання громадян відповідала керівниця апарату облдержадміністрації Зінаїда Бойко. До посадовиці звернулося 7 жителів області. Мешканка Токмака Наталія поскаржилася на те, що працівники районних електричних мереж не квапляться під´єднувати її будинок до електричних мереж, хоча послуга оплачена. За словами пані Наталії, у будинку холодно і некомфортно, а там проживають 4 дітей. Кілька аналогічних за змістом телефонних звернень надійшли на «гарячу лінію» від жителів вул. Залізнодорожня та Автодорожня, що на Зеленому Яру Шевченківського району обласного центру. Зміст скарг полягав у відсутності необхідної кількості громадського транспорту після введення карантинних обмежень червоної зони. Чекати доводиться більше години. Пані Алла звернулася з проханням допомогти отримати витяг з реєстру підприємств Приморської територіальної громади. Зінаїда Бойко зазначила, що проблема носить системний характер і потребує втручання з боку обласної влади для її вирішення. Запоріжанка пані Людмила, що проживає по вулиці Івана Франка Олександрівського району скаржилася, що з крану гарячої води тече холодна вода. І багаторічні звернення у різні інстанції міської влади не принесли бажаного результату. Запоріжанка пані Любов звернулася з проханням допомогти встановити нову газову плиту її сусідці – людині з інвалідністю по зору 1-ї групи. Проблема у відсутності акту перевірки працездатності вентиляційних каналів. Кожному, хто телефонував на «гарячу» лінію, Зінаїда Бойко надала вичерпні роз'яснення. Також заявникам, відповідно до норм чинного законодавства, надішлють офіційну відповідь, а за окремими зверненнями буде вжито оперативних заходів реагування. Кожен сигнал від громадян знаходиться на особливому контролі обласної влади. Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю