У Запорізькій області розпочалась комунікаційна компанія, націлена на роз’яснення прав пацієнтів в рамках медичної реформи. Головною ідеєю комунікаційної компанії є інформування пацієнтської спільноти Запорізької області про перелік безоплатних медичних послуг, які входять до пакету первинної медичної допомоги. Конкурс серед громадських організацій в рамках проєкту USAID «Підтримка реформи охорони здоров’я» на підтримку комунікаційних кампаній, націлених на роз’яснення прав пацієнтів, в рамках змін, що відбуваються у медичній сфері, виграла Благодійна організація "Мережа 100 відсотків життя.Запоріжжя". «Ми прагнемо щоб пацієнтська спільнота була поінформована про безоплатні медичні послуги, які можна отримати через свого сімейного лікаря. Для формування здорового суспільства дуже важливо, щоб люди розуміли ідею медичної реформи, не зволікали зі звертанням до лікаря та вчасно отримували безоплатні якісні послуги, які гарантує держава», - зазначає менеджерка із зв’язків з громадськістю БО «Мережа 100 відсотків життя. Запоріжжя» Марія Коломоєць В рамках комунікаційної кампанії передбачено розміщення соціальної реклами на центральному проспекті міста Запоріжжя та у місті Пологи, а також плакати та інформаційні листівки з переліком безоплатних медичних послуг, які може отримати пацієнт через свого сімейного лікаря. Ці інформаційні матеріали уже отримали 14 закладів охорони здоров'я міста і області. Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю