В обласному контактному центрі відбулася “пряма” лінія керівника області Олександра Старуха, під час якої за допомогою до посадовця звернулося десять громадян.
З проблемними питаннями зателефонували жителі обласного центру, м. Токмак, Запорізького, Мелітопольського та Василівського районів.
Переважна більшість питань громадян стосувались житлово-комунальної сфери, зокрема, ремонтів будинків, проблем із інженерними мережами тощо. Так, одна заявниця із Запорізького району поскаржилася на регулярні помилки у квитанціях на оплату комунальних послуг. За її словами, працівники відповідних служб тривалий час не реагують на її звернення та не вирішують проблему, а навпаки продовжують надсилати їй квитанції із зазначенням неіснуючих боргів. Крім того, громадянка не знала як правильно їй сплачувати за електроенергію, оскільки квитанції за ці послуги взагалі не надходять.
Значна частина мешканців області порушувала питання соціального захисту та медичної сфери. Жителька Токмака повідомила, що в аптеках відсутній інсулін, який їй життєво необхідний, та попрохала обласну владу посприяти у вирішенні цієї проблеми. Інша заявниці звернулася до очільника регіону з проханням надати їй інформацію про те, як безкоштовно отримати ліки для її онкохворого чоловіка.
Крім того, поодинокі громадяни порушували питання сфери соціального захисту, в тому числі, пільг і субсидій.
Очільник регіону вислухав кожного заявника та запевнив, що всі їх звернення детально вивчатимуть спеціалісти профільних підрозділів облдержадміністрації. Після кожен громадянин отримає офіційну письмову відповідь. Жодне звернення не залишиться поза увагою особисто Олександр Старуха.
Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю