Про результати роботи із заявниками говорили сьогодні на нараді першого заступника голови ОДА Володимира Шустова з керівниками структурних підрозділів.
За підсумками першого півріччя до облдержадміністрації поступило 22 190 звернень жителів Запорізького краю. З них більшість надійшла телефоном або через Урядовий контактний центр. Найчастіше за допомогою та роз’ясненнями зверталися мешканці сільських територій Запорізького та Бердянського районів.
Якщо аналізувати тематику звернень, то людей переважно турбували питання соціального захисту, житлово-комунальної сфери, дорожньої інфраструктури, охорони здоров’я, зв’язку тощо.
Також у цьому році значно зросла кількість прямих ліній керівництва області з мешканцями регіону. Лише з лютого по липень 2021 року проведено 51 «гарячу лінію», з них особисто голова Запорізької ОДА провів 11 ліній. Зі своїми зверненнями звернулись 435 громадян, з яких 141 – особисто до очільника регіону. Крім того, проведено 10 «гарячих» ліній з керівниками структурних підрозділів, представниками Пенсійного фонду України та Центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги.
Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю