Для найскорішого з’єднання обох берегів роботи на автотранспортній магістралі через р. Дніпро тривають і вдень і вночі. Як повідомили у Службі автомобільних доріг у Запорізькій області, наразі більша частина робіт виконується на спорудах № 1, 2, 3, 4, 5.
На споруді №1 (естакада через автомобільну дорогу і залізницю): продовжуються ремонтні роботи.
На споруді № 2 (шляхопровід через залізницю) проведені роботи з підготовки поверхні, зокрема, нанесено антикорозійний матеріал на поверхні залізобетонних конструкцій. Залишилося нанести останній шар антикорозійного покриття.
На споруді № 3 (естакада на підходах до мосту через р. Старий Дніпро) забетонували 3 захвати прогонової будови з влаштування плити проїжджої частини. Використали 450 м3 бетону.
На споруді №4 (балковий міст через р. Старий Дніпро) продовжується ремонт підферменника на оп.8. Також тривають роботи з монтажу тимчасових конструкцій. Розпочато роботи з антикорозійного захисту.
На споруді № 5 (з’їзд з мосту через р. Старий Дніпро) забетонували 5 з 9-ти захваток.
Запорізький міст — це магістраль безперервного руху довжиною понад 9 км, яка складається з шести транспортних розв’язок, у складі яких 27 штучних споруд, в тому числі, два 2 позакласні мости з окремими спорудами під кожний напрямок руху.
Нагадаємо, у серпні Президент України Володимир Зеленський ознайомився з ходом будівництва автотранспортної магістралі через річку Дніпро в Запоріжжі. Відповідно до проєкту, побудувати мости планується за 4 роки. Але є домовленість з підрядною організацією, що будівельні роботи на мостах можливо завершити вже за два роки. До кінця 2020 року на мостах вже буде запущено рух транспорту.
Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю