Гаряча телефонна лінія Запорізької обласної державної адміністрації+38 0800 503 508
Гуманітарний штаб Запорізької області

Новини

Оголошено конкурс на кращий слоган Запорізької області

6 жовтня 2020 - 18:00

В Запорізькій області активно розробляється Стратегія розвитку туризму. На сьогоднішній день проводиться напрацювання впізнаваного візуального образу регіону. Було презентовано результати першого етапу розробки брендбуку – потенційних концептів бренду Запоріжжя.

Жителів області запрошують долучитися до створення нового іміджу через участь у конкурсі на найкращий слоган.

Конкурс розпочинається сьогодні – 6 жовтня. Він включає 2 етапи та загалом триватиме до 27 жовтня.За результатами першого етапу три кращі слогани будуть винесені на фінальне голосування, що відбуватиметься з 17 по 27 жовтня.  Автор найкращого слогана отримає туристичне спорядження (намет, каремат, спальний мішок, рюкзак).  А також матиме змогу безкоштовно відвідати обласний краєзнавчий музей та театрально-видовищні заклади.

Ваш варіант слогана має відповідати таким критеріям:

  • короткий, не більше 4-х слів;

  • враховує особливості регіону чи важливі історичні події/пам'ятки; 

  • українською мовою та бажано переклад англійською мовою;

  • характеризує регіон;

  • легко запам'ятовується;

  • основний меседж націлений на гостей області, які в ній ще ніколи не були та нічого про неї не чули.

Запропонувати свій власний варіант слогану можна з 6 по 16 жовтня.

Пропозиції та ідеї надсилати на електронну скриньку digitalzoda@gmail.com, вказавши в темі листа «‎Слоган Запорізької області», своє ім’я та прізвище. Лист має містити документ у форматі Word, в якому зазначається:

  • варіант слогана відповідно до критеріїв;

  • опис та пояснення ідеї слогана (не більше 50 слів);

  • контактний номер телефону;

На другому етапі конкурсу автори трьох кращих слоганів мають відобразити свою ідею за допомогою відео. 

Термін розробки та передачі відео: з 17 до 27 жовтня 2020 року. 

Переможця конкурсу обиратимуть члени робочої групи з розробки Стратегії розвитку туризму Запорізької області.


Довідково.

Приклади слоганів:

«Черкащина — місце сили»

«Львівщина — люди дії»

«Нью-Йорк — Я люблю Нью-Йорк/I Love New York»

«Берлін — живи/будь Берліном/Be Berlin»

 

Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю

 

 

 

Читайте також

Разом до мрії: три роки незламної допомоги від благодійного фонду «АРТАК»

Нові зміни до державних будівельних норм ДБН В.2.2-40:2018 «Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення»

Субвенція для створення сучасного освітнього простору в Запорізькій області: стартував відбір проєктних заявок

Українські виробники комплектуючих для озброєння можуть отримати грант від держави до 8 мільйонів гривень

600 нових робочих місць: як програма «Власна справа» працює в Запорізькій області

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області на 10.04.2025

Впродовж доби окупанти завдали 407 ударів по 13 населених пунктах Запорізької області

Звернення Володимира Зеленського наприкінці 1139-го дня війни

Партнерство задля людей: Запорізька область та Team4UA підписали меморандум про співпрацю

Ціни на ліки регулюються державою: фахівці Держпродспоживслужби пояснили, які препарати повинні стати доступнішими

Михайло-Лукашівська громада Запорізької області стала учасником проєкту «Пліч-о-пліч: згуртовані громади»

Оновлюйте дані швидко та без бюрократії: як актуалізувати зареєстроване місце проживання через Дію