В Запорізькій області активно розробляється Стратегія розвитку туризму. На сьогоднішній день проводиться напрацювання впізнаваного візуального образу регіону. Було презентовано результати першого етапу розробки брендбуку – потенційних концептів бренду Запоріжжя.
Жителів області запрошують долучитися до створення нового іміджу через участь у конкурсі на найкращий слоган.
Конкурс розпочинається сьогодні – 6 жовтня. Він включає 2 етапи та загалом триватиме до 27 жовтня.За результатами першого етапу три кращі слогани будуть винесені на фінальне голосування, що відбуватиметься з 17 по 27 жовтня. Автор найкращого слогана отримає туристичне спорядження (намет, каремат, спальний мішок, рюкзак). А також матиме змогу безкоштовно відвідати обласний краєзнавчий музей та театрально-видовищні заклади.
Ваш варіант слогана має відповідати таким критеріям:
-
короткий, не більше 4-х слів;
-
враховує особливості регіону чи важливі історичні події/пам'ятки;
-
українською мовою та бажано переклад англійською мовою;
-
характеризує регіон;
-
легко запам'ятовується;
-
основний меседж націлений на гостей області, які в ній ще ніколи не були та нічого про неї не чули.
Запропонувати свій власний варіант слогану можна з 6 по 16 жовтня.
Пропозиції та ідеї надсилати на електронну скриньку digitalzoda@gmail.com, вказавши в темі листа «Слоган Запорізької області», своє ім’я та прізвище. Лист має містити документ у форматі Word, в якому зазначається:
-
варіант слогана відповідно до критеріїв;
-
опис та пояснення ідеї слогана (не більше 50 слів);
-
контактний номер телефону;
На другому етапі конкурсу автори трьох кращих слоганів мають відобразити свою ідею за допомогою відео.
Термін розробки та передачі відео: з 17 до 27 жовтня 2020 року.
Переможця конкурсу обиратимуть члени робочої групи з розробки Стратегії розвитку туризму Запорізької області.
Довідково.
Приклади слоганів:
«Черкащина — місце сили»
«Львівщина — люди дії»
«Нью-Йорк — Я люблю Нью-Йорк/I Love New York»
«Берлін — живи/будь Берліном/Be Berlin»
Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю