Під час робочої поїздки до Запорізької області Президент України Володимир Зеленський ознайомився з перебігом ремонтних робіт на автомобільному шляху міжнародного значення М-18 Харків – Ялта, що здійснюється в межах Національної програми «Велике будівництво».
Голова Державного агентства автомобільних доріг України (Укравтодор) Олександр Кубраков поінформував Президента про роботи, які здійснюються на ділянці в Запорізькій області.
Він зазначив, що автодорога М-18 Харків – Сімферополь – Алушта – Ялта забезпечує транзитний рух вантажних та легкових автомобілів із сусідніх областей та пролягає через міста Запоріжжя, Василівка, Мелітополь, які не мають обхідних доріг.
Також під час робочого візиту порушувалося питання збереження вже збудованих автошляхів. Віталій Боговін доповів про роботу, що проводиться у Запорізькій області для вирішення цього проблемного питання.
-
На жаль, робота Управління Укртрансбезпеки у Запорізькій області по здійсненню державного контролю на транспорті в Запорізькій області не забезпечується на належному рівні. Ось простий приклад: створено обласну робочу групу по збереженню доріг, котра по графіку виїжджала на кар'єри для моніторингу. Здійснено 10 виїздів. Укртрансбезпека саботувала участь і надала свого представника лише 1 раз. Штраф за 9 поїздок без Укртрансбезпеки - 2,5 тис грн, за 1 поїздку з Укртрансбезпекою - 34 тис грн. Ми побудували дорогу, держава виділила на неї кошти, а перегружені вантажівки її руйнують, бо основний напрямок – Бердянський порт. Нами було проведено безліч нарад, створена робоча група, проте Укртрансбезпека бездіяльна. Що обурює більш за все, вже є окремі ділянки доріг, які вже повторно відремонтувала Служба автодоріг! Дійшло до того, що ОДА знайшла інвесторів серед небайдужих підприємців міста Бердянськ, які готові за свій рахунок встановити альтернативний ваговий комплекс, вільний від людського фактору та який не потребує присутності Укртрансбезпеки. Достатньо встановити знаки правил дорожнього руху, патруль поліції, який буде контролювати заїзд вантажівок на комплекс, і онлайн камеру. У разі виявлення перегрузу – рух вантажівки блокується, а інформація одразу надсилається в Укртрансбезпеку. Пане Президент, наголошую, люди готові встановити ваговий комплекс за власні гроші, аби зберегти нові дороги, - наголосив Віталій Боговін.
Володимир Зеленський зазначив, що будувати - це дуже важливо, а зберегти – набагато складніше.
Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю