Огляд основних інструментів для організації дистанційного навчання, рекомендації щодо того, як скласти розклад, налаштувати режим роботи вчителів та зворотній зв’язок з учнями, а також про особливості оцінювання та контролю під час карантину – з цими та іншими рекомендаціями, корисними для організації дистанційного навчання у молодшій, основній та старшій школі, можна ознайомитися у посібнику. Його підготували Міністерство освіти і науки та ГО “Смарт освіта”. “Цей посібник – відповідь на пандемію коронавірусу і вимушений карантин в українських школах. Наші діти вже майже 2 місяці не мають змоги відвідувати школи, а вчителі прискорено опановують технології та підходи дистанційного навчання. Цей період став викликом, але й хорошим досвідом для наших освітян. У посібнику ми узагальнили найкращі практики, які можуть стати корисними для педагогів. Ми впевнені, що рекомендації наших методисток, а також досвід багатьох учителів-практиків не лише будуть корисними для дистанційного закінчення 2019/2020 навчального року, а й стануть джерелом цікавих ідей для очного навчання”, – зазначає співзасновниця ГО “Смарт освіта” Іванна Коберник. Наразі Міністерство освіти і науки України працює над оновленням положення про дистанційне навчання. Досвід карантину, спричиненого епідемією коронавірусної інфекції (COVID-19), має лягти в основу нового документу. Посібник складається з двох частин: загальних принципів та інструментів дистанційного навчання; методичних рекомендацій з дистанційного навчання для школярів різного віку - початкової, основної та старшої школи. У першій частині вчителі знайдуть докладний огляд основних принципів дистанційного навчання, поширених вебресурсів. Також у посібнику є докладний опис інструментів для організації дистанційного навчання – використання відеоресурсів, онлайн-дошок, тестів та інструментів оцінювання. У другій частині посібника йдеться про налаштування різних режимів організації дистанційного навчання, розміщено поради щодо того, як сформувати розклад та графік роботи вчителя, а також організувати навчання дітей з особливими освітніми потребами. Посібник було підготовлено за підтримки Міжнародного фонду “Відродження”. За матеріалами Урядового порталу