В Україні з’явилась гаряча лінія для осіб, які постраждали від домашнього насильства. Сервіс працює цілодобово за номером 1547. Дзвінки з стаціонарних та мобільних телефонів є безкоштовними, анонімними та конфіденційними.
Гаряча лінія є результатом спільної роботи різних міністерств і відомств. Вона створена на базі Урядового контактного центру за ініціативи Міністерства соціальної політики та Секретаріату КМУ та за підтримки Олени Зеленської, Міністерства внутрішніх справ та Національної поліції, Міністерства охорони здоров’я, Міністерства юстиції, Міністерства освіти і науки. Наразі лінія працює у тестовому режимі.
Як зазначив заступник Міністра соціальної політики з питань європейської інтеграції Сергій Ніжинський, оператор колцентру не просто фіксує звернення чи переадресовує його до відповідних компетентних відомств, а й в онлайн режимі може надавати психологічну допомогу потерпілим від насильства.
На «гарячій» лінії:
- надаються інформаційні, психологічні та юридичні консультації чоловікам та жінкам, які постраждали від домашнього насильства, насильства за ознакою статі, насильства стосовно дітей, або з питань загрози вчинення такого насильства,
- надається психологічна допомога потерпілим від домашнього насильства жінкам, чоловікам, дітям.
Тобто у разі потреби людина отримає практичну інформацію, що робити і куди звертатись при виявленні загрози чи проблеми.
Зазначимо, у січні 2020 року відбулась перша навчальна сесія Школи підготовки консультантів Державної установи «Урядовий контактний центр» з питань запобігання та протидії домашньому насильству за європейськими стандартами за фінансової підтримки уряду Великої Британії у рамках програми #UNFPAУкраїна.
За матеріалами Урядового порталу