Стан розрахунків населення за житлово-комунальні послуги розглянули учасники селекторної наради, яку провів заступник голови облдержадміністрації Володимир Тарасенко.
− Рівень розрахунків населення за житлово-комунальні послуги значно впливає на роботу підприємств галузі. Рівень розрахунків населення за усі види житлово-комунальних послуг станом на 01.12.2019 становить 95,2%, що на 8,2 % менше у порівнянні з 01.11.2019. Борг населення на кінець листопада становив понад 3 млрд грн, що на 423 млн грн більше у порівнянні з 01.11.2019, − відзначив Володимир Тарасенко.
Більш детально щодо розрахунків населення доповів директор Департаменту житлово-комунального господарства та будівництва облдержадміністрації Віталій Литвиненко. Так, рівень розрахунків населення області за послугу з постачання теплової енергії та гарячої води становить 91,7%, що на 15,2% менше у порівнянні з 01.11.2019. Борг населення на кінець звітного місяця становить 1,177 млрд грн, що на 28 млн грн. більше.
Що стосується рівня розрахунків населення області за послугу з централізованого водопостачання та водовідведення, станом на 01.12.2019 він становить 87,8%, що на 1,2% більше у порівнянні з 01.11.2019 (станом на 01.12.2018 – 87,3%). Борг населення на кінець листопада місяця становить 251,1 млн грн, що на 0,2 млн грн більше у порівнянні з 01.11.2019.
Рівень розрахунків населення області за послугу з управління багатоквартирним будинком станом на 01.12.2019 становить 90,3% (станом на 01.12.2018 – 90,1%). Борг населення на кінець звітного місяця становить 386,3 млн грн, що на 6,8 млн грн більше у порівнянні з 01.11.2019.
− Заборгованість населення негативно впливає на фінансово-економічний стан підприємств житлово-комунального господарства та не дає можливості на належному рівні готуватися до опалювального сезону та вчасно розраховуватися за спожиті енергоносії. Тож, прошу керівників територій продовжувати роботу щодо активізації підприємствами житлово-комунального господарства роботи в цьому напрямку, а саме: укладати з боржниками договори на реструктуризацію боргу; проводити роз’яснювальну роботу з боржниками; проводити позовну роботу щодо стягнення заборгованості у судовому порядку. Питання розрахунків на житлово-комунальні послуги знаходиться на особливому контролі обласної влади, − відзначив, підбиваючи підсумки, Володимир Тарасенко.
Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю