Міністр освіти України Лілія Гриневич під час поїздки до Запорізької області відвідала Балабинський навчально-виховний комплекс «школа І-ІІІ ступенів – гімназія «Престиж», інклюзивно-ресурсний центр Запорізької районної ради, Кушугумський навчально-виховний комплекс «школа І-Ш ступенів – гімназія «Інтелект».
Як розповіла директор гімназії «Престиж» Жанна Вінніченко, на комплексну термомодернізацію закладу передбачено кошти ДФРР у розмірі 29 млн грн; на природничо-математичний кабінет – 1 млн грн коштів державного бюджету; на облаштування ресурсної кімнати - 400 тис грн з державного бюджету. У навчальному закладі також упроваджуються концепція Нової української школи, програми «На крилах успіху», «Росток», «Інтелект України».
Кушугумський навчально-виховний комплекс «школа І-Ш ступенів – гімназія «Інтелект» - заклад освіти, який бере участь у пілотному проекті НУШ (один із чотирьох у Запорізькій області). Директор гімназії Апостолова Тетяна повідомила, що на облаштування ресурсної кімнати закладу використано 248,5 тис грн коштів державного бюджету, на облаштування нового освітнього простору – 1,6 млн. грн. бюджетних коштів.
Під час відвідин Лілія Гриневич ознайомилася з роботою цих навчальних закладів, медіатек, що створені у гімназіях, навчальною програмою освітніх закладів та поспілкувалася з педагогами, а також батьками учнів.
- Навчальні заклади України використовують освітню субвенцію, яку їм надає Міністерство. Дуже важливо, щоб на місцях кошти освоювалися правильно, розумно та ефективно. Саме тому, щоб перевірити, як освоюється субвенція на місцях, сьогодні ми відвідали навчальні заклади в Балабино та Кушугумі. Балабинський навчально-виховний комплекс «школа І-ІІІ ступенів – гімназія «Престиж» має сучасну медіатеку, проваджує інклюзивну освіту для дітей з особливими потребами. Заклад також бере участь у проекті з енергозбереження, який реалізується Державним фондом регіонального розвитку. Кушугумський навчально-виховний комплекс «школа І-Ш ступенів – гімназія «Інтелект» реалізує пілотну програму Нової української школи у третіх класах. Під час нової освітньої програми мають підвищити свою кваліфікацію також і педагоги. До освітнього процесу у закладі, як ми побачили, залучені навіть батьки учнів. Я бачу на прикладі цих двох освітніх закладів, що державна субвенція ефективно використовується на місцях, це дуже позитивні приклади роботи та гарна взаємодія з органами місцевого самоврядування, - відзначила Лілія Гриневич.
Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю