В облдержадміністрації відбувся семінар-практикум на тему «Практичні питання застосування основних положень закону України «Про ринок електричної енергії».
У семінарі взяли участь заступник голови облдержадміністрації Андрій Антонов, керівники Українського національного комітету міжнародної торгової палати, ПАТ «Запоріжжяобленерго», ТОВ «Запоріжжяелектропостачання», промислових підприємств та бюджетних установ, експерти та фахівці-практики, які працюють на реальному ринку електричної енергії.
З 1 липня 2019 року новий енергоринок України розпочав роботу. Його метою є запровадження конкурентних механізмів функціонування. Прийняття закону є підгрунтям для модернізації галузі та інтеграції ринку електричної енергії України до регіональних енергетичних ринків з наступним входженням до загальноєвропейського енергетичного ринку. Законом передбачено різні механізми купівлі-продажу електричної енергії.
- Ці нововведення тільки запроваджуються, та наразі можна сказати, що реформа електричної енергії стартувала. Це масштабний перехід до конкурентного ринку електричної енергії, вільний вибір постачальника. Запуск нової моделі електричної енергії відбувся без масштабних збоїв. А головне, що для населення на сьогодні ціна на електричну енергію залишається незмінною, - відзначив Андрій Антонов.
На думку експертів, упровадження нової моделі ринку електроенергії регулює відносини між споживачем та постачальником, пов’язані з виробництвом, передачею, розподілом та купівлею-продажем енергетичних ресурсів; налагоджує надійне та безпечне постачання електричної енергії споживачам з урахуванням їх інтересів; налаштовує розвиток ринкових відносин, мінімізацію витрат на постачання електричної енергії, особливо мінімізацію негативного впливу на навколишнє природне середовище.
Крім огляду основних положень нового закону учасникам семінару надано аналіз та практичні рекомендації щодо роботи на ринку електричної енергії з урахуванням попередніх підсумків його функціонування протягом перших двох тижнів.
Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю