Гаряча телефонна лінія Запорізької обласної державної адміністрації+38 0800 503 508
Гуманітарний штаб Запорізької області

Новини

Представники влади вчаться налагоджувати ефективну комунікацію з громадськістю

30 травня 2019 - 15:27

За ініціативи Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації для представників органів виконавчої влади та місцевого самоврядування відбувся тренінг від провідних фахівців всеукраїнського громадського об'єднання «Інститут “Республіка”».

Вітаючи учасників, директор Департаменту Лєван Шишинашвілі зазначив, що одним із головних завдань департаменту є впровадження ефективних механізмів комунікацій між обласною державною адміністрацією та інститутами громадянського суспільства, а також сприяння місцевим органам виконавчої влади на території Запорізької області у взаємодії із громадськими організаціями.

– Актуальним для громадськості залишається така форма взаємодії як публічні консультації. Саме вони дають змогу почути людей та разом оперативно знайти найбільш оптимальне розв’язання їх нагальних проблем. Тому сьогодні ми зібрали представників органів виконавчої влади, місцевого самоврядування та ОТГ, які відповідають за зв’язки з громадськістю та питання внутрішньої політики на територіях, щоб провести продуктивний тренінг з публічних консультацій, – наголосив Лєван Шишинашвілі.

Як повідомила керівниця прес-служби «Інституту “Республіка”» Лідія Солонуха, метою заходу є заохочення представників владних інституцій в регіоні до співпраці з громадою свого населеного пункту, використання інструментів участі – публічних консультацій, знайомство з форматами і процесом проведення публічної консультації тощо. Також Лідія Солонуха відзначила ініціативу органів влади в Запорізькій області, які виявляють бажання налагодити діалог із громадою та плідно співпрацювати.

Тренерами також виступили координаторка проектів в м. Запоріжжя Ганна Єрьоменко та комунікаційна координаторка в м. Запоріжжя Олеся Лапікова.

Упродовж навчання представники територій розглянули питання щодо інструментів комунікації між владними інституціями і громадою населеного пункту, дізнались про вдалі приклади налагодженої комунікації в Україні та Запоріжжі, розробили можливі питання для публічних консультацій і відповідей на них. По завершенню тренінгу усі учасники отримали відповідні сертифікати.

 

Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю

Читайте також

Робота громадського транспорту 29 серпня 2024 року

Обласна влада реагує на звернення громадян: гаряча лінія з заступником голови Запорізької ОДА Олександром Щербаковим

Простір для дітей з особливими освітніми потребами: у дитячому садку № 144 розпочалось очне навчання

Економія електроенергії – потреба часу

За матеріалами СБУ заочно засуджено так званого отамана «Мелітопольської козачої дружини»

Режим дня, правильне харчування, сон та щеплення: як підготувати дитину до навчання в школі

Допомога ВПО, підтримка освіти та медицини: до Запоріжжя приїхав гуманітарний координатор ООН в Україні Матіас Шмале

Допомога поруч: як діяти постраждалим від ворожих дій запоріжцям

Збитки на сотні тисяч гривень: наслідки масованої атаки ворожими «шахедами» по Запоріжжю

Державний пакет акцій АТ «ІнститутТитану» – на приватизаційному аукціоні

Чергова терористична атака по мирному місту: троє загиблих та троє поранених у Запоріжжі

В Запоріжжі відбулося засідання міжфракційного депутатського обʼєднання «Добробат»