Гаряча телефонна лінія Запорізької обласної державної адміністрації+38 0800 503 508
Гуманітарний штаб Запорізької області

Новини

Кількість звернень громадян до облдержадміністрації зросла втричі

6 травня 2019 - 15:30

До обласної державної адміністрації протягом І кварталу 2019 року  надійшло 3413 звернень, із них 3363  письмових (у т.ч. 117 електронних) та 50  подано громадянами на особистих прийомах.

У порівнянні з аналогічним періодом 2018 року загальна кількість звернень у І кварталі 2019 року збільшилася у понад  тричі (І квартал 2018 року – 1062 звернення), що сталося через зростання кількості  заяв від малозабезпечених верств населення про надання матеріальної допомоги на лікування.

Від вищих органів державної влади, до яких звернулися жителі області, надійшло 250 звернень, що становить 7,3% від їх загальної кількості. Питома вага цих звернень у порівнянні з аналогічним періодом минулого року зменшилася на 14,9% (І квартал 2018 року – 236 або 22,2 %). Найбільше звернень надійшло з Адміністрації Президента України – 152 (І квартал 2018 – 111), з Кабінету Міністрів України – 56 (І квартал 2018 – 49), міністерств та відомств – 26 (І квартал 2018 – 31), Верховної Ради України – 16 (І квартал 2018 -29).

Серед загальної кількості звернень 98,5% становлять заяви (клопотання), 1,2 % – скарги, 0,2 % – пропозиції.

Кількість повторних звернень залишилася на рівні показника попереднього року - 9 звернень або 0,3 % від загальної кількості.

Колективних звернень надійшло майже як і попереднього року - 59  проти 58 у І кварталі 2018 року.

 З урахуванням колективних звернень до облдержадміністрації звернулися 11360 громадян (І квартал 2018 року – 3121).

У зверненнях громадян, що надійшли до облдержадміністрації протягом звітного періоду, було порушено 3569 питань різної тематики (1 квартал 2018 року – 1167).

Найбільш актуальною групою питань  протягом останніх років залишаються питання соціального захисту. Всього в І кварталі 2018 року отримано 3006 звернень цієї тематики або 84,2 % від загальної кількості питань (1 квартал 2018 року – 631 або 54,0%). Пріоритетним для громадян було  надання адресної грошової допомоги на лікування (95,6% від загальної кількості питань цієї тематики).

Друге місце за актуальністю посіли питання комунального та дорожнього господарства – 122 або 3,4% від загальної кількості порушених питань. У порівнянні з аналогічним показником минулого року їх кількість майже не змінилася, проте питома вага  зменшилася на 6,6% (І квартал 2018 року – 117 або 10,0%). Найчастіше у цій тематичній групі порушувалися питання  незадовільного стану житлового фонду, якості житлово-комунальних послуг, благоустрою прибудинкових територій, а також неналежного стану доріг.

На третьому місці за актуальністю перебувають питання охорони здоров’я – 79 (2,2%), що  на 31 одиницю більше, проте питома вага зменшилася на 1,9 % (І квартал 2018 року – 48 або 4,1%). У цій тематичній групі громадяни найчастіше зврталися щодо надання безоплатної медичної допомоги, забезпечення ліками в рамках державної програми «Доступні ліки», неправомірних, на думку заявників, дій працівників закладів охорони здоров’я, роботи МСЕК та порядку вибору лікаря первинної допомоги тощо.

Серед актуальних у зверненнях громадян слід відзначити питання роботи транспорту та зв’язку – 41 (1,1%), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 39 (1,1%).

Значна частина звернень надійшла до облдержадміністрації від громадян, що потребують соціального захисту та підтримки – 1601  або 46,9 % від загальної кількості звернень, зокрема:  від інвалідів, учасників війни та бойових дій – 102, від інвалідів І, ІІ, ІІІ групи – 1343, від ветеранів праці – 24, від дітей війни – 78, від членів багатодітних сімей та одиноких матерів, жінок, що мають звання «Мати-героїня» – 42, від учасників ліквідації аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи – 12;  від пенсіонерів - 1168  або 34,2 % від загальної кількості звернень.

Голова обласної державної адміністрації Костянтин Бриль та його заступники приділяють велику увагу розгляду звернень пільгової категорії громадян, безпосередньому спілкуванню з жителями області під час проведення особистих та виїзних прийомів, гарячих телефонних ліній.

Згідно з графіками особистого прийому громадян в січні–березні поточного року керівництвом облдержадміністрації проведено 42 особистих прийоми, у тому числі сім виїзних  у районах області, під час яких розглянуто 50 звернень.

 

Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю

 

Читайте також

Прозорість у наданні медичних послуг та розбудова безбарʼєрного середовища: в Запоріжжі відбулося засідання Координаційної ради ветеранів війни

Енергосистема в Запорізькій області працює стабільно, – речниця ПАТ «Запоріжжяобленерго»

Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти відзначив свій 85-й ювілей

Віталій Безгін: «Держава має захистити не обласні центри та більш заможних, а захисьити, перш за все, громади й мешканців тих територій, що є деокупованими, ураженими та прифронтовими»

Як правильно користуватися пічним опаленням – рекомендації Штабу згуртованих громад

Відбудова чи сертифікати на нове житло – в Запоріжжі вирішують, як допомогти мешканцям пошкоджених будинків

СБУ встановила чергових колаборантів, які організовували фейкові вибори у Бердянському районі

На Хортиці пройшов молебень по останньому кошовому Запорозького козацтва

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області на 15.11.2024

Впродовж доби окупанти завдали 466 ударів по 12 населених пунктах Запорізької області

Звернення Володимира Зеленського наприкінці 995-го дня війни

Стартувала друга хвиля програми з навчання та працевлаштування ветеранів, ветеранок та членів їхніх родин «Разом»