На цьому голова облдержадміністрації Костянтин Бриль наголосив під час робочої поїздки до регіональної філії «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця». Його супроводжували директор регіональної філії «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця» Микола Кужавський; в. о. директора Департаменту промисловості та розвитку інфраструктури ОДА Марина Барановська, керівництво та фахівці підприємства.
Першим етапом робочої поїздки стала подорож приміським електропоїздом сполученням «Дніпро-Мелітополь». Учасники заходу провели огляд електропоїзда серії ЕР-2Т, модернізованого у депо Придніпровської залізниці, та поспілкувалися з пасажирами.
На ст. Таврійськ Костянтин Бриль пересів у дизель-вагон, який слідував до ст. Мелітополь. Тут очільник регіону оглянув виробничі приміщення локомотивного депо та новий локомотив «ТРИЗУБ».
Як повідомив начальник служби локомотивного господарства Олексій Лоза, Мелітопольське локомотивне депо підготовлено до експлуатації тепловоза ТЕЗЗАС «ТРИЗУБ» виробництва GENERAL ELECTRIC USA. Для цього було проведено ремонт колійного господарства, виконано технологічну підготовку цехів до прийому локомотивів, підготовлено склади та приміщення для персоналу, який обслуговуватиме нові локомотиви, модернізовано системи роботи з мастилом, 38 локомотивних бригад та 20 ремонтників пройшли навчання для роботи на нових тепловозах.
Першими результатами роботи нового тепловоза ТЕЗЗАС «ТРИЗУБ» вже є збільшення середньодобового пробігу на 11,7%, середньодобової продуктивності - на 7,1% та технічної швидкості - на 1,6%. Натомість витрати дизельного палива зменшено майже на 20% на добу.
Як підкреслив директор регіональної філії «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця» Микола Кужавський, Мелітопольське локомотивне депо - один із епіцентрів позитивних змін у Запорізькій області. Нині тут розпочато системну роботу з реорганізації залізниці.
Костянтин Бриль також провів зустріч із залізничниками, яка була присвячена перспективам розвитку підприємств Мелітопольського вузла.
- Сьогодні весь мій робочий день присвячено спілкуванню із залізничниками - працівниками дуже важливої для Запорізького регіону галузі. Насамперед, хочу дізнатися, які проблеми турбують людей. Це стосується як працівників, так і пасажирів Придніпровської залізниці. Я був дуже приємно вражений, коли потрапив до оновленої електрички, що прямує до Херсонської області. В цілому я задоволений як станом електропоїзда, так і ціною квитка. Адже це суттєво для пасажирів. Разом із ціною людей цікавить також і якість послуг. Щороку ми бачимо поступове оновлення рухомого складу «Укрзалізниці». Це дуже важливо і стосується як вагонів, так і електро- та тепловозів. Хочу нагадати, що після подій 2014 року залізничні перевезення як стратегічна галузь опинились під загрозою. Насамперед, це стосувалося вантажних перевезень, важливих для промисловості та оборони. Тоді нам дуже не вистачало пересувного складу, який залишився на непідконтрольних Україні територіях. Нині ми бачимо вирівнювання ситуації. Зокрема, в одному з найстаріших в Україні депо, що розташоване в Мелітополі, нині працюють близько 30 нових тепловозів «ТРИЗУБ», які тут дуже потрібні. Адже ділянка до Волновахи обслуговується без електровозів. І це лише один із прикладів позитивного стратегічного розвитку, який дуже важливий для Запорізького краю, - підкреслив голова облдержадміністрації Костянтин Бриль.
Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю