|
ЗАТВЕРДЖЕНО
|
|
Наказ Департаменту економічного розвитку і торгівлі Запорізької обласної державної адміністрації
|
|
06.02.2019 № 14-ОД |
УМОВИ
проведення конкурсу
на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» -
головного спеціаліста відділу моніторингу закупівель Департаменту економічного розвитку і торгівлі Запорізької обласної державної адміністрації
Загальні умови
|
|||
Посадові обов’язки |
Відповідно до завдань та функцій відділу: 1) проводить моніторинг проектів, програм, що передбачають державну допомогу суб’єктам господарювання, надавачами якої є апарати, структурні підрозділи обласної та районних державних адміністрацій області; 2) збирає, аналізує та узагальнює інформацію, готує аналітичні, довідкові та інші матеріали з питань державної допомоги суб’єктам господарювання, надавачами якої є апарати, структурні підрозділи обласної та районних державних адміністрацій області; 3) надає, в межах компетенції, фахівцям обласної та районних державних адміністрацій області методологічну допомогу з питань державної допомоги суб’єктам господарювання; 4) розглядає, в межах повноважень, листи, звернення, заяви підприємств, організацій, інших юридичних осіб та громадян; 5) аналізує галузеву діяльність комунальної установи «Центр публічних закупівель» Запорізької обласної ради (далі – Центр); 6) опрацьовує звернення Центру щодо погодження: проектів положень про структурні підрозділи; призначень на посади, звільнення з посад керівників структурних підрозділів, інших її працівників; участі установи в асоціаціях та інших об’єднаннях; 7) готує пропозиції начальнику відділу з питань діяльності облдержадміністрації у сфері державної допомоги суб’єктам господарювання, галузевої діяльності Центру; 8) розробляє документи з питань, що належать до його компетенції, зокрема: методичні рекомендації; проекти розпоряджень голови облдержадміністрації, наказів Департаменту, пропозиції керівництву на виконання доручень органів виконавчої влади; 9) веде постійне спостереження за актуалізацією нормативно-правових актів та проектів нормативно-правових актів з питань державної допомоги суб’єктам господарювання, інформує начальника відділу про відповідні зміни у законодавстві; 10) бере участь у підготовці: пропозицій щодо вдосконалення законодавства, обговоренні проектів нормативно-правових документів у сфері державної допомоги суб’єктам господарювання; пропозицій з питань державної допомоги суб’єктам господарювання, що вносяться до Адміністрації Президента України, Кабінету Міністрів України, Верховної Ради України та центральних органів виконавчої влади; матеріалів з питань наданої компетенції до прес-конференцій, виступів, зустрічей, робочих поїздок керівництва облдержадміністрації, Департаменту; нарад, семінарів, інших заходів з питань державної допомоги суб’єктам господарювання та їх проведенні; матеріалів, пропозицій, в межах повноважень, до проектів регіональних і міжрегіональних програм, а також планів заходів з їх реалізації; 11) розробляє номенклатуру справ відділу, формує справи, упорядковує та оформлює документи з дотриманням архівних вимог; 12) виконує інші функції згідно з покладеними на нього завданнями. |
||
Умови оплати праці |
посадовий оклад – 4800 грн., відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 25.01.2018 № 24) зі змінами та доповненнями; розмір надбавки до посадового окладу за ранг державного службовця визначається відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» зі змінами та доповненнями; інші надбавки, доплати та премії визначаються відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»; додаткові стимулюючі виплати (надбавки за інтенсивність праці та за виконання особливо важливої роботи) встановлюються згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів», зі змінами та доповненнями. |
||
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду |
безстроково |
||
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання |
1) копія паспорта громадянина України; 2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади головного спеціаліста відділу моніторингу закупівель Департаменту економічного розвитку і торгівлі Запорізької обласної державної адміністрації за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 № 246, зі змінами, до якої додається резюме у довільній формі; 3) особа з інвалідністю, яка бажає взяти участь у конкурсі та потребує у зв’язку з цим розумного пристосування, подає заяву за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 № 246, зі змінами, про забезпечення в установленому порядку розумного пристосування; 4) письмова заява, в якій особа повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону; 5) копія (копії) документа (документів) про освіту; 6) оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою; 7) заповнена особова картка встановленого зразка; 8) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік. Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інші). Документи приймаються до 17:00 години 27 лютого 2019 року |
||
Місце, час та дата початку проведення конкурсу |
Конкурс проводиться за адресою: 69107, м. Запоріжжя, проспект Соборний, 164, каб. 441, початок о 09:00 годині 05 березня 2019 року |
||
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу |
Міндак Дар’я Вікторівна тел.: (061) 224-65-73 Рева Олександра Олександрівна тел.: (061) 224-67-63 e-mail:dert@zoda.gov.ua
|
||
Кваліфікаційні вимоги
|
|||
1 |
Освіта |
вища освіта ступеня молодшого бакалавра або бакалавра |
|
2 |
Досвід роботи |
не потребує |
|
3 |
Володіння державною мовою |
вільне володіння державною мовою
|
|
Вимоги до компетентності
|
|||
Вимога |
Компоненти вимоги |
||
1 |
Якісне виконання поставлених завдань |
вміння працювати при багатозадачності; вміння надавати пропозиції, їх аргументувати та презентувати |
|
2 |
Командна робота та взаємодія |
вміння працювати в команді |
|
3 |
Сприйняття змін |
здатність приймати зміни та змінюватись |
|
4 |
Особистісні компетенції |
аналітичні здібності; дисципліна і системність; відповідальність; наполегливість; самоорганізація та орієнтація на саморозвиток
|
|
Професійні знання |
|||
Вимога |
Компоненти вимоги |
||
1 |
Знання законодавства |
Конституція України; Закон України «Про державну службу»; Закон України «Про запобігання корупції»; Бюджетний кодекс України |
|
2 |
Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ) |
Закон України «Про державну допомогу суб’єктам господарювання»; Закон України «Про публічні закупівлі»; Порядок проведення моніторингу державної допомоги суб’єктам господарювання, затверджений розпорядженням Антимонопольного комітету України від 28.12.2015 № 43-рп, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 26.01.2016 за № 140/28270; Порядок здійснення допорогових закупівель, затверджений наказом Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» вiд 13.04.2016 № 35, зі змінами |
|
3 |
Знання сучасних інформаційних технологій |
розуміння загальних принципів функціонування інформаційних технологій та володіння на рівні впевненого користувача програмними продуктами Microsoft Office (Word, Excel, Power Point). Навики роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет |
|