Затверджено
Наказ Департаменту освіти і науки
облдержадміністрації від 21.01.2019 № 23
УМОВИ
проведення конкурсу
на зайняття вакантної посади державної служби категорії «Б» -
заступника начальника відділу кадрової роботи та координації діяльності навчальних закладів управління координації діяльності навчальних закладів та аналітичної, планово-економічної, кадрової роботи Департаменту освіти і науки Запорізької обласної державної адміністрації (Запорізька область)
Загальні вимоги |
||
Посадові обов'язки |
1) здійснює аналітичну та організаційну роботу з кадрового менеджменту; 2) задовольняє потреби у кваліфікованих кадрах та їх ефективне використання; 3) прогнозує розвиток персоналу, заохочує працівників до службової кар’єри, забезпечує їх безперервне навчання; 4) документально оформлює проходження державної служби та трудових відносин; 5) координує діяльність органів управління освітою та закладів освіти, що належать до сфери управління Департаменту з кадрових питань; 6) забезпечує реалізацію державної політики з питань кадрової роботи та державної служби у Департаменті, узагальнює практику роботи з кадрами, вносить начальнику відділу пропозиції щодо її вдосконалення; 7) разом з іншими структурними підрозділами розробляє річні плани роботи з кадрами, визначає щорічну та перспективну підготовку і підвищення кваліфікації державних службовців Департаменту; 8) здійснює організаційне, методичне та інформаційне забезпечення кадрової роботи підпорядкованих органів освіти і науки з питань кадрової роботи; 9) у межах своєї компетенції здійснює заходи для забезпечення трудової дисципліни, оформлює документи, пов’язані з проведенням службового розслідування та притягненням до дисциплінарної відповідальності; 10) своєчасно готує документи щодо призначення пенсій працівникам; 11) здійснює роботу, пов’язану із заповненням, обліком і зберіганням трудових книжок та особових справ державних службовців, видає архівні довідки з місця роботи, виписки з трудових книжок; 12) разом із іншими структурними підрозділами здійснює контроль у Департаменті та підпорядкованих органах за дотриманням Законів України «Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту», «Про вищу освіту», «Про позашкільну освіту», «Про професійно-технічну освіту», інших актів законодавства з питань кадрової роботи та державної служби; організовує роботу по виконанню поставлених завдань щодо запобігання проявам корупції в органах управління освітою області; 13) у межах своєї компетенції розглядає звернення громадян, веде прийом громадян, виявляє та усуває причини, що породжують обґрунтовані скарги громадян; 14) перевіряє і контролює дотримання правил внутрішнього трудового розпорядку, вимог законодавства про працю та державну службу в Департаменті та органах управління освітою, закладах освіти обласного підпорядкування, закладах професійної (професійно-технічної) освіти області; 15) вносить начальнику відділу пропозиції з питань удосконалення кадрової роботи та проходження державної служби у Департаменті та органах освіти області, закладах освіти обласного підпорядкування, закладах професійної (професійно-технічної) освіти області; 16) веде встановлену звітно-облікову документацію про роботу закладів професійної (професійно-технічної) освіти; 17) відповідає за своєчасне внесення змін до Статутів закладів професійної (професійно-технічної) освіти; 18) здійснює організаційне та документальне забезпечення роботи обласної комісії з атестації педагогічних працівників (перевірка та узагальнення списків керівників і педагогічних працівників закладів освіти, які підлягають атестації; ведення роз’яснювальної роботи щодо заповнення необхідної документації; реєстрація заяв працівників, що атестуються; оформлення журналу реєстрації вхідних листів, атестаційних листів, протоколів засідань атестаційної комісії, проектів наказів за підсумками проведення атестації); 19) формує регіональне замовлення на підготовку фахівців та робітничих кадрів для закладів професійної (професійно-технічної) освіти. |
|
Умови оплати праці |
Посадовий оклад – 5700,00 грн.(відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 р. № 15 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 25.01.2018 № 24), надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця (відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 р. № 15 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 25.01.2018 № 24) та Закону України від 10.12.2015 № 889-VIII «Про державну службу») та за наявності достатнього фонду оплати праці – преміювання у встановленому порядку |
|
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду |
Безстроково |
|
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання |
1) копія паспорта громадянина України; 2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі; 3) письмова заява, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки; 4) копія (копії) документа (документів) про освіту; 5) посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою; 6) заповнена особова картка встановленого зразка; 7) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2018 рік. 8) заяву про відсутність заборгованості зі сплати аліментів на утримання дитини, сукупний розмір якої перевищує суму відповідних платежів за шість місяців з дня пред’явлення виконавчого документа до примусового виконання. Строк подання документів: 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби |
|
Місце, час та дата початку проведення конкурсу |
11.02.2019 року початок о 10.00 за адресою: 69107, Запорізька область, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 164, каб. 601 |
|
Прізвище, ім'я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу |
Кучеренко Олександра Миколаївна |
|
Кваліфікаційні вимоги |
||
1. |
Освіта |
вища, не нижче ступеня вищої освіти – магістр (відповідно до підпункту 2 пункту 2 розділу XV «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про вищу освіту» вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста прирівнюється до вищої освіти ступеня магістра) галузь знань - освіта/педагогіка |
2. |
Досвід роботи |
досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років |
3. |
Володіння державною мовою |
вільне володіння державною мовою |
Вимоги до компетентності |
||
|
Вимога |
Компоненти вимоги |
1. |
Лідерство |
1) ведення ділових переговорів |
2. |
Прийняття ефективних рішень |
1) вміння вирішувати комплексні завдання; |
3. |
Управління персоналом |
1) організація і контроль роботи; |
4. |
Особистісні компетенції |
1) аналітичні здібності; |
Професійні знання |
||
|
Вимога |
Компоненти вимоги |
1. |
Знання законодавства |
Конституції України; |
2. |
Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ) |
Кодекс законів про працю України; |
Заступник директора департаменту –
начальник управління О. СОРОЧЕНКО