Гаряча телефонна лінія Запорізької обласної державної адміністрації+38 0800 503 508
Гуманітарний штаб Запорізької області

Вакансії, конкурси на заміщення вакантних посад

Увага, конкурс!

22 січня 2019 - 16:30

Затверджено

Наказ Департаменту освіти і науки облдержадміністрації від 21.01.2019 № 23

 

УМОВИ

проведення конкурсу

на зайняття посади державної служби категорії «Б» -

начальника відділу планово-економічної роботи, фінансового та документального забезпечення управління координації діяльності навчальних закладів та аналітичної, планово-економічної, кадрової роботи Департаменту освіти і науки Запорізької обласної державної адміністрації.

 (Запорізька область)

Загальні умови

Посадові обов’язки

1)      здійснює керівництво діяльністю відділу планово-економічної роботи, фінансового та документального забезпечення (далі-Відділ), забезпечує раціональний та ефективний розподіл посадових обов’язків між його працівниками з урахуванням вимог щодо забезпечення захисту інформації та запобігання зловживанням під час ведення бухгалтерського обліку;

2)      організовує роботу з ведення бухгалтерського обліку та забезпечує виконання завдань, покладених на Відділ;

3)      погоджує проекти договорів (контрактів), у тому числі про повну індивідуальну матеріальну відповідальність, забезпечуючи дотримання вимог законодавства щодо цільового використання бюджетних коштів та збереження майна у Департаменті;

4)      здійснює підготовку разом із фахівцями Відділу проектів поточних та перспективних планів роботи, а також відповідних пропозицій щодо виконання указів та розпоряджень Президента України, постанов і розпоряджень Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, розпоряджень голови обласної державної адміністрації, наказів директора Департаменту, їх доручень у межах компетенції Відділу;

5)      проводить аналіз та узагальнення матеріалів про хід виконання нормативно-правових і організаційно-розпорядчих документів для керівництва Департаменту;

6)      розглядає пропозиції, звернення, заяви, скарги, що надходять від органів державної влади, громадян, громадських об’єднань, підприємств та організацій незалежно від форм власності, готує відповідні матеріали та подає їх керівництву Департаменту з питань, які веде;

7)      представляє Відділ на колегіях Департаменту, інших колегіальних зборах, які проводяться керівництвом Департаменту;

8)      вносить пропозиції щодо вдосконалення роботи Відділу, структурних підрозділів Департаменту та закладів і установ освіти області;

9)      бере у разі потреби участь в організації та проведенні перевірки стану бухгалтерського обліку та звітності у бухгалтерських службах закладів і установ освіти, які підпорядковані (підвідомчі) Департаменту;

10) здійснює у межах своїх повноважень заходи щодо відшкодування винними особами збитків від нестач, розтрат, крадіжок у Департаменті;

11) погоджує кандидатури працівників Департаменту, яким надається право складати та підписувати первинні документи щодо проведення господарських операцій, пов’язаних з відпуском (витрачанням) грошових коштів, документів, товарно-матеріальних цінностей, нематеріальних активів та іншого майна;

12) Підписує звітність та документи Департаменту, які є підставою для:

- перерахування податків і зборів (обов'язкових платежів);

- проведення розрахунків відповідно до укладених договорів;

- приймання і видачі грошових коштів;

- оприбуткування та списання рухомого і нерухомого майна;

         - проведення інших господарських операцій.

14) узагальнює планові показники бюджетних коштів по закладах і установах освіти, підпорядкованих (підвідомчих) Департаменту, відповідно до затверджених призначень;

15)  формує мережу закладів і установ освіти, які отримують кошти з місцевого бюджету (державного у разі їх наявності);

16) бере участь у проведенні інвентаризації активів і зобов'язань, оформленні матеріалів, пов'язаних з нестачею та відшкодуванням втрат від нестачі, крадіжки й псування активів підприємства, у перевірках стану бухгалтерського обліку;

17) контролює здійснення розподілу фінансування між закладами та установами освіти, які фінансуються за рахунок коштів державного бюджету (у разі їх наявності в мережі), відповідно до затверджених асигнувань, фінансових зобов’язань;

18) контролює розроблення показників прогнозного обсягу бюджетних ресурсів за джерелами надходження;

19) здійснює аналіз та контролює повноту використання бюджетних коштів по підвідомчих закладах та установах;

20) організовує та забезпечує контроль, аналіз та оцінку стану справ по плануванню і виконанню кошторисів видатків та доходів закладів та установ освіти, які підпорядковані (підвідомчі) Департаменту, відповідно до затверджених асигнувань;

21) здійснює контроль за проведенням експертизи кошторисів, планів асигнувань, розрахунків до кошторисів, довідок при внесенні змін до кошторисів, штатних розписів і тарифікацій, наданих на затвердження закладами і установами освіти, які фінансуються за рахунок коштів обласного бюджету (державного бюджету у разі їх наявності);

22) оформлює і доводить лімітні довідки до керівників закладів і установ освіти, підпорядкованих (підвідомчих) Департаменту;

24) здійснює контроль за діяльністю відділів, які є структурними підрозділами комунальної установи «Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів» Запорізької обласної ради, в частині виконання функцій, які є функціями головного розпорядника бюджетних коштів (зведення фінансової та статистичної звітності, експертиза кошторисів, розрахунків до них, штатних розписів, тарифікацій, тощо);

25) організовує семінари, навчання працівників бухгалтерських служб закладів і установ освіти, підпорядкованих (підвідомчих) Департаменту;

26) здійснює загальну організацію та контроль:

за веденням діловодства в Департаменті, своєчасним та належним виконанням документів, в яких встановлено конкретні завдання;

за належним архівним зберіганням документів Департаменту;

27) контролює ведення журналу реєстрації відряджень працівників  Департаменту;

28) здійснює контроль за діяльністю Відділу внутрішнього аудиту, який є структурним підрозділом комунальної установи «Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів» Запорізької обласної ради (далі – Відділ аудиту), в частині:

- формування планів роботи Відділу аудиту на підставі оцінки ризиків у діяльності закладів і установ освіти, підпорядкованих (підвідомчих) Департаменту або, при відсутності оцінки ризиків, з урахуванням фінансових порушень, виявлених ревізіями в інших закладах та установах, та орієнтацією на операції, щодо яких не забезпечений достатній внутрішньогосподарський контроль;

- своєчасності погодження планів проведення внутрішнього аудиту з територіальними органами Держфінінспекції та подання його на розгляд і затвердження директору Департаменту;

- ведення Відділом аудиту достовірної бази, яка містить дані щодо закладів і установ освіти, підпорядкованих (підвідомчих) Департаменту, своєчасності внесення змін про об'єкти внутрішнього аудиту;

- своєчасним поданням Відділом аудиту директору Департаменту інформації про результати проведених аудитів та рекомендацiї для прийняття ним вiдповiдних управлiнських рішень;

          - здійснення Відділом аудиту моніторингу урахування аудиторських рекомендацiй про запобiгання фактам незаконного, неефективного та нерезультативного використання бюджетних коштiв закладами і установами освіти, підпорядкованих (підвідомчих) Департаменту;

28) виконує інші обов'язки, передбачені законодавством.

Умови оплати праці

Посадовий оклад – 6000,00 грн. (відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 р. № 15 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 25.01.2018 № 24), надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця (відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 р.
№ 15 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 25.01.2018 № 24) та Закону України від 10.12.2015
№ 889-VIII «Про державну службу») та за наявності достатнього фонду оплати праці – преміювання у встановленому порядку

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстроково 

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі,  та строк їх подання

1) копія паспорта громадянина України;

2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмова заява, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4) копія (копії) документа (документів) про освіту;

5) посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;

6) заповнена особова картка встановленого зразка;

7) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2018 рік;

8) заяву про відсутність заборгованості зі сплати аліментів на утримання дитини, сукупний розмір якої перевищує суму відповідних платежів за шість місяців з дня пред’явлення виконавчого документа до примусового виконання.

Строк подання документів: 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби

Місце, час та дата початку проведення конкурсу

08.02.2019 початок об 11.00

за адресою: 69107, Запорізька область, м. Запоріжжя,

пр. Соборний, 164, каб. 601

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Кучеренко Олександра Миколаївна

(061) 239 01 59,

kadry-osvita@i.ua

Кваліфікаційні вимоги

1

Освіта

вища, не нижче ступеня вищої освіти – магістр (відповідно до підпункту 2 пункту 2 розділу XV «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про вищу освіту», вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста прирівнюється до вищої освіти ступеня магістра)

Галузь знань –Управління та адміністрування, спеціальність- Облік і оподаткування; Фінанси, банківська справа та страхування; Менеджмент.

2

Досвід роботи

досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років.

 

3.

Володіння державною мовою

вільне володіння державною мовою

Вимоги до компетентності

 

Вимога

1.

Лідерство

1)         ведення ділових переговорів

2.

Прийняття ефективних рішень

1)         вміння вирішувати комплексні завдання;

2)         ефективно використовувати ресурси (у тому числі фінансові і матеріальні);

3)         аналіз державної політики та планування заходів з її реалізації

3.

Управління персоналом

1)         організація і контроль роботи;

2)         управління проектами;

3)         оцінка і розвиток підлеглих

4

Особистісні компетенції

1)         аналітичні здібності;

2)         дисципліна і системність

Професійні знання

 

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Знання законодавства

Конституції України;

Закону України «Про державну службу»;

Закону України «Про запобігання корупції»

2.

Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

Кодекс законів про працю України;

Бюджетний кодекс України;

Податковий кодекс України;

Закон України «Про бухгалтерський облік»;

Закон України «Про відпустки»;

Закон України «Про місцеві державні адміністрації»;

Закон України «Про доступ до публічної інформації»;

Закон України «Про захист персональних даних»;

Закон України «Про звернення громадян»;

Закон України «Про освіту»;

Закон України «Про дошкільну освіту»;

Закон України «Про загальну середню освіту»;

Закон України «Про вищу освіту»;

Закон України «Про професійно-технічну освіту»;

Закон України «Про позашкільну освіту»;

Закон України «Про публічні закупівлі».

 

 

Заступник директора департаменту –

начальник управління                                                                О. СОРОЧЕНКО

Читайте також

Можливість здобути нову професію: у Запоріжжі з’явиться кулінарний хаб

Підтримка військових, ВПО та постраждалих від війни – пріоритети обласної влади на 2025 рік

Громадяни можуть мобілізуватись до військових частин напряму: в ТЦК та СП розповіли про способи потрапити до війська

Державна підсумкова атестація (ДПА) і вступна кампанія – 2025: Верховна Рада України ухвалила зміни до законодавства

Як отримати лікарняний дистанційно

«Врятувати від забуття»: конкурс для молоді, яка хоче дослідити українську історію

Нові вимоги до публічних закупівель: прозорість будівництва за законом № 3988

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області на 31.10.2024

Впродовж доби окупанти завдали 384 удари по 11 населених пунктах Запорізької області

Запорізька міська рада закликала міста-побратими підтримати План Перемоги України

Як отримати пенсію ВПО, біженцям та людям з ТОТ: роз’яснення від Пенсійного фонду

Звернення Володимира Зеленського наприкінці 980-го дня війни