ЗАТВЕРДЖЕНО
наказ Департаменту інформаційної
діяльності та комунікацій з
громадськістю облдержадміністрації
06.12.2018 № 75
\
УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії «Б» - заступника директора Департаменту -начальника управління інформаційної діяльності Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Запорізької обласної державної адміністрації
І. Загальні умови
|
||
1. |
Посадові обов’язки. |
Заступник директора департаменту-начальник управління Департаменту відповідно до завдань та функцій Департаменту:
5. Аналізує, узагальнює та прогнозує розвиток ситуації в інформаційному просторі регіону. 6. Сприяє висвітленню місцевими засобами масової інформації офіційної точки зору вищих посадових осіб держави, позиції керівництва облдержадміністрації з найважливіших питань внутрішньої і зовнішньої політики. 7. Розробляє та здійснює заходи, спрямовані на розвиток і захист інформаційної сфери області, розширення покриття національних та регіонального теле- та радіомовлення, підвищення попиту населення на національні та регіональні друковані періодичні видання, вітчизняну книжкову продукцію. 8. Забезпечує та контролює інформаційне наповнення веб-порталу Запорізької облдержадміністрації. 9. Проводить моніторинг дотримання засобами масової інформації та суб'єктами видавничої справи законодавства з питань, що належать до його компетенції, вносить пропозиції щодо вдосконалення законодавства у сфері інформації і видавничої справи. 10. Розробляє пропозиції щодо заходів, спрямованих на взаємодію голови обласної державної адміністрації із засобами масової інформації на території області щодо реалізації соціально-економічних реформ, розбудови демократичної, соціальної, правової держави, розвитку громадянського суспільства. 11. Включає в установленому законодавством порядку суб'єктів видавничої справи до Державного реєстру видавців, виготівників і розповсюджувачів видавничої продукції, надає відповідні консультаційні послуги, сприяє розвитку видавничої справи. 12. Аналізує ситуацію в інформаційному просторі регіону шляхом моніторингу національних, обласних та місцевих друкованих видань, регіональних та національних електронних засобів масової інформації, інтернет-ресурсів. 13. Взаємодіє із представниками засобів масової інформації, організовує проведення прес-конференцій, брифінгів, тематичних зустрічей з журналістами, поширює інформаційні матеріали, офіційні коментарі, прес-релізи тощо. 14. Забезпечує оперативне оприлюднення інформації про соціально-економічний розвиток області, проведення реформ, діяльність обласної державної адміністрації, місцевих органів виконавчої влади. 15. Вживає заходів для доведення до відома населення через засоби масової інформації змісту законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, Верховної Ради України з найважливіших питань внутрішньої та зовнішньої політики, розпоряджень голови обласної державної адміністрації. 16. Готує і подає Держкомтелерадіо України аналітичні матеріали про висвітлення у засобах масової інформації найважливіших питань внутрішньої та зовнішньої політики держави, пропозиції щодо вдосконалення системи управління в інформаційній та видавничій сферах. 17. У встановленому порядку проводить акредитацію журналістів та співробітників засобів масової інформації для участі у офіційних заходах на території області. 18. Проводить аналіз критичних матеріалів засобів масової інформації щодо діяльності облдержадміністрації, спільно із іншими структурними підрозділами облдержадміністрації готує відповіді та коментарі. 19. Надає місцевим засобам масової інформації, суб’єктам видавничої справи всіх форм власності методичну, організаційну, практичну та консультаційну допомогу з питань, що належать до його компетенції 20. За дорученням Директора Департаменту розглядає питання, що належать до компетенції управління. 21. Готує пропозиції до проектів обласного бюджету та програм соціально-економічного розвитку з питань підтримки видавничої справи і засобів масової інформації. 22. Забезпечує, відповідно до існуючого законодавства, внесення суб’єктів видавничої справи до Державного реєстру видавців, виготівників і розповсюджувачів видавничої продукції. 23. Скликає в установленому порядку наради з питань, що належать до його компетенції. 24. Проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до повноважень управління. 25. Організовує та контролює відповідно до функціональних завдань, покладених на управління розробку: 1) пропозицій до проектів державних, міжгалузевих, галузевих регіональних і міжрегіональних стратегій, програм та заходів з їх реалізації у галузях інформаційної та видавничої сфери; 2) пропозицій до проектів законодавчих та нормативних актів, заходів, спрямованих на виконання актів Президента України, Кабінету Міністрів України та інших центральних органів виконавчої влади з питань інформаційної та видавничої діяльності. 26. Аналізує у межах своєї компетенції стан впровадження чинного законодавства, розпоряджень голови облдержадміністрації, спрямованих на реалізацію державної політики у сфері інформаційної діяльності та видавничої справи, вносить пропозиції щодо усунення негативних та закріплення позитивних тенденцій. 27. Регулює роботу управління щодо його ефективної взаємодії з іншими підрозділами; співпрацює з різними органами виконавчої влади при виконанні покладених на управління завдань, керуючись чинним законодавством. 28. Організовує, регулює та контролює своєчасний та якісний розгляд працівниками управління звернень від органів виконавчої влади, громадських об’єднань, підприємств, установ, організацій, громадян з напряму діяльності управління, а також готує за ними проекти відповідей. 29. Вживає необхідних заходів щодо вдосконалення організації роботи управління. 30. Подає пропозиції директору Департаменту про призначення на посади, звільнення з посад та переміщення працівників управління, своєчасне заміщення вакансій, заохочення та накладання стягнень, сприяє підвищенню кваліфікації працівників. 31. Забезпечує дотримання працівниками управління правил внутрішнього трудового розпорядку, організовує роботу із захисту державних таємниць у відповідності з чинним законодавством. 32. Організовує роботу з документами, контролює стан трудової та виконавчої дисципліни. 33. Забезпечує дотримання працівниками управління законодавства України з питань державної служби та запобігання і протидії корупції. |
2. |
Умови оплати праці. |
- посадовий оклад - 9000 гривень, визначається відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (зі змінами); - розмір надбавки до посадового окладу за ранг державного службовця визначається відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (зі змінами); - інші надбавки, доплати та премії визначаються відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»; - додаткові стимулюючі виплати (надбавки за інтенсивність праці та за виконання особливо важливої роботи) встановлюються згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів». за наявності достатнього фонду оплати праці – премія
|
3. |
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду.
|
Безстроково.
|
4. |
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання. |
Для участі в конкурсі подаються такі документи: 1) копія паспорта громадянина України; 2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 № 246, до якої додається резюме у довільній формі; 3) особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, має інвалідність та потребує у зв’язку з цим розумного пристосування, подає заяву за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 № 246, про забезпечення в установленому порядку розумного пристосування; 4) письмова заява, в якій особа повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону, або копія довідки встановленої форми про результати такої перевірки; 5) копія (копії) документа (документів) про освіту; 6) заповнена особова картка встановленого зразка; 7) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2017 рік (подається в порядку, передбаченому Законом України «Про запобігання корупції»); 8) оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою; 9) заява про відсутність заборгованості зі сплати аліментів на утримання дитини, сукупний розмір якої перевищує суму відповідних платежів за шість місяців з дня пред’явленого виконавчого документа до примусового виконання.
Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інші). Документи приймаються протягом 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби. Останній строк подання документів - до 15:45 години 21 грудня 2018 року.
|
5. |
Місце, час та дата початку проведення конкурсу. |
Конкурс проводиться 27 грудня 2018 року о 09:00 годині за адресою: 69107, м. Запоріжжя, пр. Соборний, буд. 164.
|
6. |
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу.
|
Андрющенко Світлана Борисівна, (061) 213-53-72 uvpi@i.ua
|
ІІ. Вимоги до осіб, які претендують на зайняття посади заступника директора Департаменту - начальника управління Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Запорізької обласної державної адміністрації
|
||
Кваліфікаційні вимоги
|
||
1. |
Освіта |
Вища; ступінь вищої освіти – магістр (у разі коли особа, яка претендує на зайняття посади державної служби категорії "Б", здобула вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста (повну вищу освіту) відповідно до підпункту 2 пункту 2 розділу XV "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про вищу освіту", така освіта прирівнюється до вищої освіти ступеня магістра).
|
2. |
Досвід роботи.
|
Досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності – не менше двох років.
|
3. |
Володіння мовами. |
Вільне володіння державною мовою.
|
Вимоги до компетентності
|
||
Вимога
|
Компоненти вимоги |
|
1. |
Лідерство |
Встановлення цілей, пріоритетів та орієнтирів; стратегічне планування; вміння працювати з великим обсягом інформації та здатність виконувати одночасно декілька завдань; ведення ділових переговорів; досягнення кінцевих результатів.
|
2. |
Прийняття ефективних рішень. |
Аналіз державної політики; наявність необхідних знань для ефективного розподілу та використання ресурсів (у тому числі людських, фінансових, матеріальних).
|
3. |
Комунікація та взаємодія |
Вміння здійснювати ефективну комунікацію та проводити публічні виступи; співпраця та налагодження партнерської взаємодії.
|
4. |
Впровадження змін |
Формування плану змін та покращень; управління змінами та реакцією на них; оцінка ефективності змін.
|
5. |
Особистісні компетенції |
Принциповість, рішучість і вимогливість під час прийняття рішень; системність; інноваційність та неупередженість; самоорганізація та саморозвиток; вміння працювати в стресових ситуаціях.
|
6. |
Управління організацією роботи
|
Організація роботи і контроль. |
Професійні знання
|
||
1. |
Знання законодавства.
|
Конституція України; Закон України «Про державну службу»; Закон України «Про запобігання корупції»; Закон України «Про місцеві державні адміністрації»; Закон України «Про доступ до публічної інформації»; Закон України «Про звернення громадян»; Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні»; Закон України «Про очищення влади».
|
2. |
Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ) |
Закон України «Про інформацію»; Закон України «Про видавничу справу»; Закон України «Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні»; Закон України «Про адміністративні послуги»; Закон України «Про рекламу»; Закон України «Про державну підтримку засобів масової інформації та соціальний захист журналістів»; Закон України «Про порядок висвітлення діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування»; Закон України «Про телебачення і радіомовлення»; Закон України «Про державні цільові програми»; Закон України «Про зовнішньоекономічну діяльність»; Закон України «Про Національний архівний фонд та архівні установи»; Закон України «Про телекомунікації»; Закон України «Про Концепцію Національної програми інформатизації»; Закон України «Про електронні документи та електронний документообіг»; Закон України «Про електронний цифровий підпис»; Закон України «Про Національну програму інформатизації»;
інші акти законодавства, що стосуються діяльності місцевих державних адміністрацій, а також питань, вирішення яких належить до компетенції місцевих державних адміністрацій.
|
3. |
Професійні чи технічні знання |
Відповідно до посади: 1) володіння інформацією стосовно ключових цілей державної політики в інформаційній та видавничих сферах; 2) знання основних адміністративно-територіальних та соціально-економічних характеристик районів Запорізької області; 3) оперування інформацією щодо стану соціально-політичної ситуації в області; 4) інші знання, необхідні для забезпечення реалізації Запорізькою обласною державною адміністрацією визначених законом повноважень.
|
4. |
Знання сучасних інформаційних технологій. |
Володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача. Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point). Навики роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет.
|