Додаток
до наказу Управління
містобудування та
архітектури Запорізької облдержадміністрації
від «29» листопада 2018 № 23-о
УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії «Б» - заступника начальника управління - начальника відділу адміністративно-територіального устрою Управління містобудування та архітектури Запорізької обласної державної адміністрації
І. Загальні умови |
||
Посадові обов’язки |
Заступник начальника Управління – начальник відділу відповідно до завдань та функцій Управління: 1.Забезпечує виконання покладених на відділ завдань щодо реалізації державної політики у сфері територіальної організації влади та адміністративно-територіального устрою на території Запорізької області. 2.Здійснює керівництво діяльністю відділу, планує його роботу, розподіляє обов’язки між працівниками, очолює та контролює їх роботу. 3.Визначає ступінь відповідальності працівників відділу адміністративно-територіального устрою, погоджує положення про відділ, розробляє посадові інструкції працівників відділу та контролює їх виконання. 4.Готує у межах своєї компетенції проекти відповідних розпоряджень, наказів, організує та контролює їх виконання. 5.Забезпечує ефективне виконання закріплених за ним напрямів роботи Управління відповідно до Положення про відділ адміністративно-територіального устрою щодо реалізації державної політики у сфері територіальної організації влади та адміністративно-територіального устрою. 6.Організовує розробку проектів нормативно-правових актів, програм, що належать до компетенції Управління в межах наданих йому повноважень. 7.Організовує та планує в межах наданих йому повноважень контрольну діяльність (у т.ч. участь у комплексних та тематичних перевірках, розгляд результатів цих перевірок на нарадах Управління, інші заходи), своєчасність, повноту і якість виконання контрольних документів у відділі. 8.Здійснює контроль за організацією діловодства у відділі. 9.Здійснює контроль за станом та строками виконання документів і виконавської дисципліни у відділі. 10.Аналізує стан та тенденції розвитку відповідної сфери Управління, хід виконання програм та прийняття відповідних рішень з питань, що стосуються його компетенції. 11.Розглядає інвестиційні, бізнес-плани розвитку окремих підприємств і територій, готує висновки з цих питань для обласної державної адміністрації, органів місцевого самоврядування. 12.Організовує, регулює та контролює своєчасний та якісний розгляд працівниками відділу звернень від органів виконавчої влади, громадських об’єднань, підприємств, установ, організацій, громадян з напряму діяльності відділу, а також готує проекти відповідей. 13.Вживає необхідних заходів щодо вдосконалення організації роботи відділу. 14.Подає пропозиції начальнику Управління про призначення на посади, звільнення з посад та переміщення працівників відділу, своєчасне заміщення вакансій, заохочення та накладання стягнень, сприяє підвищенню кваліфікації працівників відділу. 15.Забезпечує дотримання працівниками відділу правил внутрішнього трудового розпорядку, організовує роботу із захисту державних таємниць у відповідності з чинним законодавством. 16.Організовує роботу з документами, контролює стан трудової та виконавчої дисципліни. 17.Організовує надання інформаційної та методично-консультативної підтримки органам місцевого самоврядування щодо процесів добровільного об’єднанню територіальних громад та приєднанню до об’єднаних територіальних громад та міст обласного значення. 18.Організовує розгляд схвалених сільськими, селищними, міськими радами проектів рішень щодо добровільного об’єднання (приєднання) територіальних громад та підготовку висновків щодо відповідності цих проектів Конституції та законам України. 19.Організовує підготовку проектів звернень до Центральної виборчої комісії щодо прийняття рішення про призначення перших виборів депутатів сільської, селищної, міської ради та відповідно сільського, селищного, міського голови. 20.Організовує надання методичної та консультативної допомоги об'єднаним територіальним громадам щодо порядку надання та освоєння субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад. 21.Організовує розгляд проектних заявок об’єднаних територіальних громад на проекти, які фінансуватимуться за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад, та підготовку відповідних висновків щодо відповідності цих проектів планам (програмам) соціально-економічного розвитку громад. 22.Організовує в межах повноважень відділу здійснення моніторингу процесу децентралізації влади на території Запорізької області. 23.Сприяє територіальним громадам щодо питань реалізації спільних проектів, які спрямовані на соціально-економічний розвиток територій, в межах повноважень відділу. 24.Координує діяльність місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з питань формування та реалізації державної регіональної політики з питань що належать до компетенції відділу. 25.Сприяє забезпеченню взаємодії з регіональними представництвами всеукраїнських асоціацій органів місцевого самоврядування, установи Центр розвитку місцевого самоврядування, іншими неурядовими організаціями та установами з питань компетенції відділу. 26.Бере участь у розробленні пропозицій щодо вдосконалення законодавства з питань, що належать до повноважень відділу. 27.Бере участь у розробці пропозицій до проектів державних цільових, галузевих, регіональних та міжрегіональних програм та до проектів обласного бюджету з питань, що належать до повноважень відділу. 28.Забезпечує дотримання працівниками відділу законодавства України з питань державної служби та запобігання корупції. 29.Забезпечує виконання інших завдань, покладених на відділ.
|
|
Умови оплати праці |
1) посадовий оклад – 8000 гривень; 2) розмір надбавки до посадового окладу за ранг державного службовця визначається відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів»; 3) інші надбавки, доплати та премії визначаються відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»; 4) додаткові стимулюючі виплати (надбавки за інтенсивність праці та за виконання особливо важливої роботи) встановлюються згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів». |
|
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду |
безстроково |
|
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання |
Для участі в конкурсі подаються такі документи: 1) копія паспорта громадянина України; 2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади заступника начальника відділу нормативно-правової роботи юридичного управління апарату Запорізької обласної державної адміністрації за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 № 246, до якої додається резюме у довільній формі; 3) особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, має інвалідність та потребує у зв’язку з цим розумного пристосування, подає заяву за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 № 246, про забезпечення в установленому порядку розумного пристосування; 4) письмова заява, в якій особа повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону, або копія довідки встановленої форми про результати такої перевірки; 5) копія (копії) документа (документів) про освіту; 6) заповнена особова картка встановленого зразка; 7) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2017 рік (подається в порядку, передбаченому Законом України «Про запобігання корупції»); 8) оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою; 9) заява про відсутність заборгованості зі сплати аліментів на утримання дитини, сукупний розмір якої перевищує суму відповідних платежів за шість місяців з дня пред’явленого виконавчого документа до примусового виконання.
Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інші).
Строк подання документів: 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіціальному сайті Національного агентства з питань державної служби.
Документи приймаються до 15:45 години 14 грудня 2018 року |
|
Місце, час та дата початку проведення конкурсу |
адреса: 69107, м. Запоріжжя, пр. Соборний 164, кабінет 610 початок о 10:00 год 19 грудня 2018 року, |
|
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу |
Євдокімова Ірина Іванівна тел. 239-03-91, м.т. 067 594 51 68 e-mail: umtazoda@ukr.net |
|
ІІ. Вимоги до осіб, які претендують на зайняття посади заступника начальника управління – начальника відділу адміністративно-територіального устрою Управління містобудування та архітектури Запорізької обласної державної адміністрації
|
||
Кваліфікаційні вимоги** |
||
1. |
Освіта |
Вища; ступінь вищої освіти – магістр (у разі коли особа, яка претендує на зайняття посади державної служби категорії "Б", здобула вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста (повну вищу освіту) відповідно до підпункту 2 пункту 2 розділу XV "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про вищу освіту", така освіта прирівнюється до вищої освіти ступеня магістра). |
2. |
Досвід роботи |
Досвід роботи на посадах державної служби категорії «Б» чи «В», або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років |
3. |
Володіння державною мовою |
вільне володіння державною мовою |
|
Вимоги до компетентності |
|
Вимога |
Компоненти вимоги |
|
1. |
Лідерство. |
Встановлення цілей, пріоритетів та орієнтирів; стратегічне планування; вміння працювати з великим обсягом інформації та здатність виконувати одночасно декілька завдань; ведення ділових переговорів; досягнення кінцевих результатів. |
2. |
Прийняття ефективних рішень. |
Аналіз державної політики; наявність необхідних знань для ефективного розподілу та використання ресурсів (у тому числі людських, фінансових, матеріальних). |
3. |
Комунікація та взаємодія |
Вміння здійснювати ефективну комунікацію та проводити публічні виступи; співпраця та налагодження партнерської взаємодії. |
4. |
Впровадження змін |
Формування плану змін та покращень; управління змінами та реакцією на них; оцінка ефективності змін. |
5. |
Особистісні компетенції |
Принциповість, рішучість і вимогливість під час прийняття рішень; спрямованість на служіння суспільству, системність; інноваційність та неупередженість; самоорганізація та саморозвиток; вміння працювати в стресових ситуаціях. |
6. |
Управління організацією роботи. |
Організація роботи і контроль. |
Професійні знання |
||
Вимога |
Компоненти вимоги |
|
1. |
Знання законодавства |
Знання: Конституція України; Закон України «Про державну службу»; Закон України «Про запобігання корупції»; Закон України «Про місцеві державні адміністрації»; Закон України «Про доступ до публічної інформації»; Закон України «Про звернення громадян»; Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні»; Закон України «Про очищення влади». |
2. |
Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ) |
Знання: Закон України «Про архітектурну діяльність»; Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності»; Закон України «Про охорону культурної спадщини»; Земельний кодекс України; Закон України «Про місцеві державні адміністрації»; Закон України «Про добровільне об’єднання територіальних громад»; Закон України «Про охорону культурної спадщини»; Указ Президії Верховної Ради Української РСР від 12 березня 1981 року № 1654-X «Про порядок вирішення питань адміністративно-територіального устрою Української РСР»; адміністративний склад Запорізької області.. |
3. |
Професійні чи технічні знання |
Відповідно до посади: 1) володіння інформацією стосовно ключових цілей у сфері реалізації державної правової політики, бачення шляхів їх досягнення на місцевому рівні; 2) знання основних адміністративно-територіальних та соціально-економічних характеристик районів Запорізької області; 3) стратегічне розуміння пріоритетів розвитку Запорізької області; 4) інші знання, необхідні для забезпечення реалізації Запорізькою обласною державною адміністрацією визначених законом повноважень. |
4. |
Знання сучасних інформаційних технологій. |
Володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача. Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point). Навики роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет. |
Начальник Управління,
головний архітектор області О. БИЛИМ