Додаток 1
до наказу начальника Відділу внутрішнього аудиту Запорізької обласної державної адміністрації
30.10.2018 № 47- к
УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії "Б" – заступника начальника Відділу внутрішнього аудиту
Запорізької обласної державної адміністрації
Загальні умови |
|||||
Посадові обов’язки |
Заступник начальника Відділу внутрішнього аудиту Запорізької обласної державної адміністрації (далі – Відділ): 1) організовує та бере участь у забезпеченні реалізації державної політики у сфері внутрішнього аудиту на території Запорізької області; 2) контролює та організовує роботу працівників Відділу; 3) приймає участь у проведенні планових та позапланових аудитах, в тому числі безпосередньо їх очолює; 4) забезпечує, відповідно до вимог нормативно-правових актів, організацію та проведення на належному рівні внутрішнього аудиту, підготовку та своєчасне подання голові Запорізької обласної державної адміністрації аудиторських звітів, зведеного звіту про результати діяльності Відділу та підрозділів внутрішнього аудиту структурних підрозділів Запорізької обласної державної адміністрації; 5) контролює стан виконання трудової та виконавчої дисципліни працівниками Відділу; 6) організовує та контролює своєчасний та якісний розгляд працівниками Відділу звернень від органів виконавчої влади, громадських об’єднань, підприємств, установ, організацій, громадян з напряму діяльності Відділу, а також готує з ними проекти відповідей; 7) готує пропозиції необхідних заходів щодо вдосконалення організації та умов праці Відділу; 8) організує та контролює, у межах своєї компетенції, виконання проектів відповідних розпоряджень голови облдержадміністрації, наказів; 9) аналізує у межах своєї компетенції стан впровадження чинного законодавства, розпоряджень голови облдержадміністрації, вносить пропозиції щодо усунення негативних та закріплення позитивних тенденцій. |
|
|||
Умови оплати праці |
- посадовий оклад – 6500 гривень, визначається відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів»; - розмір надбавки до посадового окладу за ранг державного службовця визначається відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів»; - інші надбавки, доплати та премії визначаються відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»; - додаткові стимулюючі виплати (надбавки за інтенсивність праці та за виконання особливо важливої роботи) встановлюються згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів.
|
||||
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду |
безстроково |
||||
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання |
1) копія паспорта громадянина України; 2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади заступника начальника Відділу внутрішнього аудиту Запорізької обласної державної адміністрації за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 № 246, до якої додається резюме у довільній формі; 3) особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, має інвалідність та потребує у зв’язку з цим розумного пристосування, подає заяву за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 № 246, про забезпечення в установленому порядку розумного пристосування. 4) письмова заява, в якій особа повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону, або копія довідки встановленої форми про результати такої перевірки; 5) копія (копії) документа (документів) про освіту; 6) заповнена особова картка встановленого зразка; 7) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2017 рік (подається в порядку, передбаченому Законом України «Про запобігання корупції»); 8) оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою; 9) заява про відсутність заборгованості зі сплати аліментів на утримання дитини, сукупний розмір якої перевищує суму відповідних платежів за шість місяців з дня пред’явленого виконавчого документа до примусового виконання.
Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інші).
Документи приймаються до 17-00 години 19 листопада 2018 року.
|
||||
Місце, час та дата проведення конкурсу |
Конкурс проводиться 22 листопада 2018 року о 09:00 годині за адресою: 69107, м. Запоріжжя, пр. Соборний, буд. 164.
|
||||
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу
|
Скляренко Юлія Олександрівна, тел.: (061) 224-60-11, e-mail: kr@zoda.gov.ua
|
||||
Кваліфікаційні вимоги |
|||||
1 |
Освіта |
Вища; ступінь вищої освіти – магістр (у разі коли особа, яка претендує на зайняття посади державної служби категорії "Б", здобула вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста (повну вищу освіту) відповідно до підпункту 2 пункту 2 розділу XV "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про вищу освіту", така освіта прирівнюється до вищої освіти ступеня магістра). Галузь знань – «Економіка і/та підприємництво», «Управління та адміністрування». Спеціалізація – «Фінанси», «Фінанси і кредит», «Облік і аудит» |
|||
2 |
Досвід роботи |
Досвід роботи на посадах державної служби категорій "Б" чи "В" або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності - не менше двох років |
|||
3 |
Володіння державною мовою |
вільне володіння державною мовою |
|||
|
Вимоги до компетентності
|
||||
1 |
Лідерство |
Організаторські здібності; встановлення цілей, пріоритетів та орієнтирів; вміння працювати з великим обсягом інформації та здатність виконувати одночасно декілька завдань; ведення ділових переговорів; досягнення кінцевих результатів.
|
|||
2 |
Прийняття ефективних рішень |
Аналіз державної політики; наявність необхідних знань для ефективного розподілу та використання ресурсів (у тому числі людських, фінансових, матеріальних)
|
|||
3 |
Комунікація та взаємодія |
Вміння здійснювати ефективну комунікацію та проводити публічні виступи; співпраця та налагодження партнерської взаємодії.
|
|||
4 |
Впровадження змін |
Формування плану змін та покращень; управління змінами та реакцією на них; оцінки ефективності змін
|
|||
5 |
Особистісні компетенції |
Принциповість, рішучість і вимогливість під час прийняття рішень; системність; самоорганізація та саморозвиток; вміння працювати в стресових ситуаціях.
|
|||
6 |
Управління організацією роботи
|
Організація роботи і контроль. |
|||
|
Професійні знання
|
||||
1 |
Знання законодавства |
1) Конституція України; 2) Закон України «Про державну службу»; 3) Закон України «Про запобігання корупції» 4) Закон України «Про місцеві державні адміністрації». |
|||
2 |
Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданням та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)
|
Закон України «Про захист персональних даних»; Закон України «Про доступ до публічної інформації»; Закон України «Про звернення громадян»; Закон України «Про очищення влади»; Закон України «Про публічні закупівлі»; Закон України «Про оренду державного та комунального майна»; Закон України «Про оплату праці»; Закон України «Про Національний архівний фонд та архівні установи»; Закон України «Про відпустки»; Постанова Кабінету Міністрів України від 28.09.2011 № 1001 «Деякі питання утворення структурних підрозділів внутрішнього аудиту та проведення такого аудиту в міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади, їх територіальних органах та бюджетних установах, які належать до сфери управління міністерств, інших центральних органів виконавчої влади» (із змінами); Стандарти внутрішнього аудиту, затверджені наказом Міністерства фінансів України від 04.10.2011 № 1247, зареєстровані в Міністерстві юстиції України 20 жовтня 2011 року за № 1219/19957 (із змінами); Наказ Міністерства фінансів України від 27.03.2014 № 347, зареєстрований в Міністерстві юстиції України від 11.04.2014 за № 410/25187 «Про затвердження форми звітності № 1-ДВА (піврічна) «Звіт (зведений звіт) про результати дільності підрозділу внутрішнього аудиту в міністерстві, іншому центральному органі виконавчої влади, їх територіальних органах та бюджетних установах, які належать до сфери управлння міністерства, іншого центрального органу виконавчої влади, в Раді міністрів Автономної Республіки Крим, в обласній, Київській або Севастопольській міській державній адміністрації» та інструкції про її складання та подання»; Порядок планування і проведення внутрішніх аудитів, документування та реалізації їх результатів у Запорізькій обласній державній адміністрації та Порядку формування справ внутрішнього аудиту, їх зберігання, використання, знищеня та передачі в Запорізькій обласній державній адміністрації, затверджений розпорядженням голови облдержадміністрації від 15.12.2015 № 490 |
|||
3 |
Професійні чи технічні знання |
Відповідно до посади: 1) Володіння інформацією з питань планування та організації діяльності Відділу, створення надійної структури внутрішнього контролю, нагляд за реалізацією внутрішнього контролю та управління ризиками для досягнення впевненості, що визначені мета і цілі будуть досягнуті, а рішення (включаючи фінансові), виконуватимуться з урахуванням принципів законності, економічності, ефективності, результативності та прозорості; 2) знання основних нормативно-правових актів міністерств та інших центральних органів виконавчої вади щодо порядків: планування діяльності з внутрішнього аудиту та організацію внутрішніх аудитів, та звітування про діяльність підрозділів внутрішнього аудиту; складання та ведення бази даних, яка містить дані щодо об'єктів внутрішнього аудиту; 3) обізнаність щодо напрямів проведення внутрішніх аудитів, здійснення оцінки, результатом якої є отримання необхідних та достатніх аудиторських доказів з метою надання висновків відповідно до цілей внутрішнього аудиту; 4) інші завдання, необхідні для забезпечення реалізації внутрішнього контролю у структурних підрозділах Запорізької облдержадміністрації
|
|||
4 |
Знання сучасних інформаційних технологій |
Володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача. Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point). Навики роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет. |
|||
Начальник Відділу О. БАРАНОВА