В Україні за підтримки Європейського Союзу реалізується проект технічної допомоги «ЄС для підсилення фінансових систем місцевих урядів». Запорізька область стала завершальним пунктом, де відбувся тренінг щодо застосування програмно-цільового методу бюджетування для представників місцевих фінансових органів.
Метою проекту є забезпечення підтримки реформи управління державними фінансами на місцевому та регіональному рівнях відповідно до урядової стратегії з управління державними фінансами. Бенефіціаром Проекту є Міністерство фінансів України. Упродовж двох днів понад пів сотні фахівців місцевих фінансових органів районних державних адміністрацій та представників новоутворених об’єднаних територіальних громад, які вперше мають скласти проекти місцевих бюджетів у програмно-цільовому форматі, будуть навчатися під керівництвом експерта Юлії Остріщенко. Участь у заході взяв також директор Департаменту фінансів облдержадміністрації Сергій Медвідь.
- Запровадження програмно-цільового методу бюджетування наразі є одним із важливих інструментів реформування бюджетної системи. Саме він допоможе у переході до середньострокового планування. За умов, які наразі склалися в країні ми зобов’язані стабілізувати економіку та правильно управляти фінансами, надходженнями. Те, що сьогодні нам розповість експерт проекту ЄС дуже важливо, але головна мета – потім поширити цю інформацію серед працівників у районах та селах, - привітав учасників тренінгу Сергій Медвідь.
На тренінгу учасники ознайомляться з теоретичними основами програмно-цільового методу бюджетування, інструктивними матеріалами, особливостями впровадження та практичними аспектами його застосування. Тренер Юлія Остріщенко презентує посібник - навчальний модуль «Програмно-цільовий метод бюджетування на місцевому рівні».
Проведення тренінгу надасть змогу працівникам місцевого самоврядування підвищити обізнаність з цих питань та сформувати проекти місцевих бюджетів на 2019 рік відповідно до вимог бюджетного законодавства.
Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю