В обласному контактному центрі відбулася чергова пряма «гаряча лінія», під час якої з громадянами спілкувався заступник голови обласної державної адміністрації Віктор Скобліков. Посадовцю на «гарячу лінію» надійшло 13 дзвінків від жителів міст Запоріжжя та Токмак, а також з Чернігівського, Михайлівського, Вільнянського, Токмацького та Запорізького районів.
Їхні звернення стосувалися виплати соціальної допомоги, надання матеріальної допомоги на лікування, пенсійного забезпечення, обмеження у виплаті субвенції, житлово-комунального господарства, пасажироперевезення та інших питань, які турбують сьогодні багатьох жителів області.
Представники Шевченківського району міста Запоріжжя порушили питання стосовно створеного ОСББ. За їх словами, керуюча об’єднанням перевищувала посадові обов’язки, тож ремонту будинку мешканці так і не дочекалися. Тепер у них новий керуючий, але процес виділення коштів на ремонт старого будинку зупинився. Тож мешканці просили посадовця посприяти пришвидшенню цієї справи.
Заявник із Вільнянського району висловив невдоволення транспортним сполученням з с. Богатирівка. Водії маршрутного таксі №34 «Вогнетривний завод - Підпорожнянка» відмовляються заїжджати в с. Богатирівка, тому жителі села не мають можливості вчасно добиратися на роботу та з роботи. Обласну владу просять втрутитися для перегляду схеми цього маршруту.
Громадяни пенсійного віку продовжують порушувати важливі для них питання, зокрема, пов’язані з браком коштів на придбання твердого палива, сплати за комунальні послуги, лікування, харчування. Питання пенсійного забезпечення громадян набуває ще більшої актуальності, адже наближається опалювальний сезон.
Приміром, зателефонував 80-річний пенсіонер з с. Тимошівка Михайлівського району, який отримує пенсію у розмірі 1763 грн. Йому було відмовлено в субсидії, оскільки він має завелику житлову площу. Заявник обурений цією ситуацією та просив сприяти у перегляді норм призначення житлової субсидії для одиноких пенсіонерів.
Жителі міста Токмак продовжують звертатися до обласної влади у зв’язку з відсутністю покриття їхнього району сигналом Т2. Не менш важливим стало колективне звернення стосовно ліквідації одного з відділень Укрпошти, у зв’язку з чим громадяни похилого віку не мають можливості сплачувати комунальні послуги. Порушувалась і низка інших питань соціального характеру: перерахунку пенсії, надання санаторно-курортної путівки, призначення соцпрацівника для обслуговування інваліда, виплати субсидії на тверде паливо.
Кожному заявнику посадовець надав відповідні роз’яснення та поінформував про те, кому буде доручено розгляд порушених ними питань і в які терміни заявнику буде надано інформацію щодо наслідків розгляду його звернення. На більшість запитань було надано відповіді та роз’яснення безпосередньо під час спілкування телефоном. Проблемні питання, розв’язання яких потребує певного часу, Віктор Скобліков взяв під свій особистий контроль.
Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю