Гаряча телефонна лінія Запорізької обласної державної адміністрації+38 0800 503 508
Гуманітарний штаб Запорізької області

Новини

Реформування автодорожньої галузі країни почнеться з її децентралізації

1 липня 2008 - 15:24

За словами глави Уряду Юлії Тимошенко реформування шляхового господарства країни назріло, образно кажучи, ще вчора. Україна сьогодні не має взагалі доріг першої категорії. На утримання одного кілометра шляху з держбюджету виділяється близько 5 тисяч доларів, тоді як в Росії - у два з половиною рази більше.

- Прийшов час виробити концепцію розвитку галузі, в основі якої мають бути її децентралізація і демонополізація, - зазначила керівник Уряду.

Для цього Верховна Рада має прийняти низку відповідних законів, змінити стандарти будівництва доріг.

На селекторі було вислухано думку регіонів. Від імені обласної виконавчої влади Олександр Бережний наголосив, що Запоріжжя підтримує концепцію реформування автодорожньої галузі, яка не повинна розтягнутись у часі. А для цього варто провести інвентаризацію всіх доріг, зміцнити матеріальну базу місцевих автодорожніх управлінь.

Прем'єр-міністр зазначила, що на виконання її доручення до проекту зміненого бюджету цього року вже внесено додаткові кошти під державні гарантії на будівництво мостів та реконструкцію аеропорту у Запоріжжі.

На прохання першого заступника голови ОДА керівник Уряду готова внести і доповнення щодо фінансування реконструкції траси Харків – Сімферополь в межах нашого регіону, навантаження на яку влітку збільшується до десяти разів.

Під час селектору Юлія Тимошенко також повідомила, що у червні дефляційні процеси вже спостерігалися у 15 регіонах України. Питанням ціноутворення на ринку продовольчих товарів і не тільки буде присвячена наступна селекторна нарада.

- Але вже сьогодні ми маємо розглянути ситуацію з цінами на АЗС в нашому регіоні, - зауважив Олександр Бережний по закінченню селекторної наради. Перший заступник глави обласної виконавчої влади дав доручення структурним підрозділам ОДА дати обґрунтовану відповідь, чому ціни на бензин в Бердянську набагато нижчі, ніж в цілому по області і чи не впливають вони негативно на якість продукції.

 

Управління у справах преси та інформації

Читайте також