Такий висновок можна зробити після чергової прямої лінії, що відбулася на базі обласного контактного центру. Цього разу жителі Запорізької області мали можливість поспілкуватися з директором Департаменту соціального захисту населення облдержадміністрації Світланою Абдурахмановою.
До посадовця звернулися 17 громадян з міста Запоріжжя, Більмацького, Веселівського, Пологівського, Якимівського та Оріхівського районів. Більшість звернень стосувалися соціальної сфери, зокрема щодо надання субсидії, порядку її нарахування. З такими питання звернулися заявники майже з усіх вищезазначених районів області.
Світлана Абдурахманова ще раз нагадала, що нові правила надання субсидій, затверджені Урядом, не торкнулися малозабезпечених сімей та пенсіонерів. У той же час, заможні люди, які мають предмети розкоші, нові автомобілі, або у складі сімей яких є працездатні особи, що декларують нульові доходи, більше не зможуть паразитувати, тобто отримувати державну допомогу. З 1 травня 2018 року почали діяти нові форми заяви та декларації про доходи у відповідності до нових правил призначення субсидій на оплату житлово-комунальних послуг.
- На сьогодні залишилося поняття монетизації невикористаної суми субсидії. Як і минулого року, у разі економного споживання послуг в опалювальному сезоні 2017/2018 років громадянам на підставі списків організацій-надавачів послуг з газо-, електропостачання буде сплачено кошти за еквівалент 150 кВт годин електроенергії та 100 куб. метрів газу, - зазначила Світлана Абдурахманова.
Крім цього, на телефонну лінію надходили дзвінки з питань надання матеріальної допомоги, призначення та перерахунку соціальної допомоги, щодо діяльності територіальних центрів соціального обслуговування та виконання своїх обов’язків соціальними працівниками.
У ході проведення прямої лінії посадовець надала громадянам вичерпні консультації та роз’яснення. Ті ж звернення, які потребують додаткового розгляду, будуть опрацьовані та щодо них будуть вжиті відповідні заходи реагування.
Нагадаємо, що графік проведення прямих телефонних ліній можна переглянути на сайтах: обласного контактного центру http://okc.zoda.gov.ua/, облдержадміністрації http://www.zoda.gov.ua/, обласної ради http://zor.gov.ua/.
Поставити запитання та повідомити про проблеми всі охочі мають можливість за номером телефону: 0-800-503-508, з понеділка по п’ятницю з 8.00 до 17.00.
Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю