УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття посади державної служби категорії «Б» -начальника відділу планово-економічної роботи, фінансового та документального забезпечення управління координації діяльності навчальних закладів та аналітичної, планово-економічної, кадрової роботи Департаменту освіти і науки Запорізької обласної державної адміністрації.
Загальні умови |
||
Посадові обов’язки |
1) здійснює керівництво діяльністю відділу планово-економічної роботи, фінансового та документального забезпечення (далі-Відділ), забезпечує раціональний та ефективний розподіл посадових обов’язків між його працівниками з урахуванням вимог щодо забезпечення захисту інформації та запобігання зловживанням під час ведення бухгалтерського обліку; 2) організовує роботу з ведення бухгалтерського обліку та забезпечує виконання завдань, покладених на Відділ; 3) погоджує проекти договорів (контрактів), у тому числі про повну індивідуальну матеріальну відповідальність, забезпечуючи дотримання вимог законодавства щодо цільового використання бюджетних коштів та збереження майна у Департаменті; 4) здійснює підготовку разом із фахівцями Відділу проектів поточних та перспективних планів роботи, а також відповідних пропозицій щодо виконання указів та розпоряджень Президента України, постанов і розпоряджень Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, розпоряджень голови обласної державної адміністрації, наказів директора Департаменту, їх доручень у межах компетенції Відділу; 5) проводить аналіз та узагальнення матеріалів про хід виконання нормативно-правових і організаційно-розпорядчих документів для керівництва Департаменту; 6) розглядає пропозиції, звернення, заяви, скарги, що надходять від органів державної влади, громадян, громадських об’єднань, підприємств та організацій незалежно від форм власності, готує відповідні матеріали та подає їх керівництву Департаменту з питань, які веде; 7) представляє Відділ на колегіях Департаменту, інших колегіальних зборах, які проводяться керівництвом Департаменту; 8) вносить пропозиції щодо вдосконалення роботи Відділу, структурних підрозділів Департаменту та закладів і установ освіти області; 9) бере у разі потреби участь в організації та проведенні перевірки стану бухгалтерського обліку та звітності у бухгалтерських службах закладів і установ освіти, які підпорядковані (підвідомчі) Департаменту; 10) здійснює у межах своїх повноважень заходи щодо відшкодування винними особами збитків від нестач, розтрат, крадіжок у Департаменті; 11) погоджує кандидатури працівників Департаменту, яким надається право складати та підписувати первинні документи щодо проведення господарських операцій, пов’язаних з відпуском (витрачанням) грошових коштів, документів, товарно-матеріальних цінностей, нематеріальних активів та іншого майна; 12) Підписує звітність та документи Департаменту, які є підставою для: - перерахування податків і зборів (обов'язкових платежів); - проведення розрахунків відповідно до укладених договорів; - приймання і видачі грошових коштів; - оприбуткування та списання рухомого і нерухомого майна; - проведення інших господарських операцій. 14) узагальнює планові показники бюджетних коштів по закладах і установах освіти, підпорядкованих (підвідомчих) Департаменту, відповідно до затверджених призначень; 15) формує мережу закладів і установ освіти, які отримують кошти з місцевого бюджету (державного у разі їх наявності); 16) бере участь у проведенні інвентаризації активів і зобов'язань, оформленні матеріалів, пов'язаних з нестачею та відшкодуванням втрат від нестачі, крадіжки й псування активів підприємства, у перевірках стану бухгалтерського обліку; 17) контролює здійснення розподілу фінансування між закладами та установами освіти, які фінансуються за рахунок коштів державного бюджету (у разі їх наявності в мережі), відповідно до затверджених асигнувань, фінансових зобов’язань; 18) контролює розроблення показників прогнозного обсягу бюджетних ресурсів за джерелами надходження; 19) здійснює аналіз та контролює повноту використання бюджетних коштів по підвідомчих закладах та установах; 20) організовує та забезпечує контроль, аналіз та оцінку стану справ по плануванню і виконанню кошторисів видатків та доходів закладів та установ освіти, які підпорядковані (підвідомчі) Департаменту, відповідно до затверджених асигнувань; 21) здійснює контроль за проведенням експертизи кошторисів, планів асигнувань, розрахунків до кошторисів, довідок при внесенні змін до кошторисів, штатних розписів і тарифікацій, наданих на затвердження закладами і установами освіти, які фінансуються за рахунок коштів обласного бюджету (державного бюджету у разі їх наявності); 22) оформлює і доводить лімітні довідки до керівників закладів і установ освіти, підпорядкованих (підвідомчих) Департаменту; 24) здійснює контроль за діяльністю відділів, які є структурними підрозділами комунальної установи «Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів» Запорізької обласної ради, в частині виконання функцій, які є функціями головного розпорядника бюджетних коштів (зведення фінансової та статистичної звітності, експертиза кошторисів, розрахунків до них, штатних розписів, тарифікацій, тощо); 25) організовує семінари, навчання працівників бухгалтерських служб закладів і установ освіти, підпорядкованих (підвідомчих) Департаменту; 26) здійснює загальну організацію та контроль: за веденням діловодства в Департаменті, своєчасним та належним виконанням документів, в яких встановлено конкретні завдання; за належним архівним зберіганням документів Департаменту; 27) контролює ведення журналу реєстрації відряджень працівників Департаменту; 28) здійснює контроль за діяльністю Відділу внутрішнього аудиту, який є структурним підрозділом комунальної установи «Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів» Запорізької обласної ради (далі – Відділ аудиту), в частині: - формування планів роботи Відділу аудиту на підставі оцінки ризиків у діяльності закладів і установ освіти, підпорядкованих (підвідомчих) Департаменту або, при відсутності оцінки ризиків, з урахуванням фінансових порушень, виявлених ревізіями в інших закладах та установах, та орієнтацією на операції, щодо яких не забезпечений достатній внутрішньогосподарський контроль; - своєчасності погодження планів проведення внутрішнього аудиту з територіальними органами Держфінінспекції та подання його на розгляд і затвердження директору Департаменту; - ведення Відділом аудиту достовірної бази, яка містить дані щодо закладів і установ освіти, підпорядкованих (підвідомчих) Департаменту, своєчасності внесення змін про об'єкти внутрішнього аудиту; - своєчасним поданням Відділом аудиту директору Департаменту інформації про результати проведених аудитів та рекомендацiї для прийняття ним вiдповiдних управлiнських рішень; - здійснення Відділом аудиту моніторингу урахування аудиторських рекомендацiй про запобiгання фактам незаконного, неефективного та нерезультативного використання бюджетних коштiв закладами і установами освіти, підпорядкованих (підвідомчих) Департаменту; 28) виконує інші обов'язки, передбачені законодавством. |
|
Умови оплати праці |
Посадовий оклад – 6000,00 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця (відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 р.
|
|
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду |
Безстроково |
|
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання |
1) копія паспорта громадянина України; 2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі; 3) письмова заява, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки; 4) копія (копії) документа (документів) про освіту; 5) посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою; 6) заповнена особова картка встановленого зразка; 7) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2017 рік. Строк подання документів: 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби |
|
Місце, час та дата початку проведення конкурсу |
08.08.2018 початок о 13.00 за адресою: 69107, Запорізька область, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 164, каб. 601 |
|
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу
|
Кучеренко Олександра Миколаївна (061) 239 01 59, kadry-osvita@i.ua |
|
Кваліфікаційні вимоги |
||
1 |
Освіта |
вища, не нижче ступеня вищої освіти – магістр (відповідно до підпункту 2 пункту 2 розділу XV «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про вищу освіту», вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста прирівнюється до вищої освіти ступеня магістра) Галузь знань –Управління та адміністрування, спеціальність- Облік і оподаткування; Фінанси, банківська справа та страхування; Менеджмент.
|
2 |
Досвід роботи |
досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років.
|
3. |
Володіння державною мовою |
вільне володіння державною мовою |
Вимоги до компетентності |
||
|
Вимога |
|
1. |
Лідерство |
1) ведення ділових переговорів |
2. |
Прийняття ефективних рішень |
1) вміння вирішувати комплексні завдання; 2) ефективно використовувати ресурси (у тому числі фінансові і матеріальні); 3) аналіз державної політики та планування заходів з її реалізації |
3. |
Управління персоналом |
1) організація і контроль роботи; 2) управління проектами; 3) оцінка і розвиток підлеглих |
4 |
Особистісні компетенції |
1) аналітичні здібності; 2) дисципліна і системність |
Професійні знання |
||
|
Вимога |
Компоненти вимоги |
1. |
Знання законодавства |
Закону України «Про державну службу»; Закону України «Про запобігання корупції» |
2. |
Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ) |
Кодекс законів про працю України; Бюджетний кодекс України; Податковий кодекс України; Закон України «Про бухгалтерський облік»; Закон України «Про відпустки»; Закон України «Про місцеві державні адміністрації»; Закон України «Про доступ до публічної інформації»; Закон України «Про захист персональних даних»; Закон України «Про звернення громадян»; Закон України «Про освіту»; Закон України «Про дошкільну освіту»; Закон України «Про загальну середню освіту»; Закон України «Про вищу освіту»; Закон України «Про професійно-технічну освіту»; Закон України «Про позашкільну освіту»; Закон України «Про публічні закупівлі».
|