Уряд України підтримав єдиний бренд України, який дозволить просувати інтереси держави у світі, сприяти створенню позитивного іміджу, залученню інвестицій і розвитку туризму. . Розробка бренду не коштувала бюджету ані копійки.
Бренд України – це основна ідея, якою Україна хоче показати себе світу. Україна – країна сучасна, демократична, дружня, країна інновацій і нових можливостей.
Бренд України має бути зрозумілим аудиторії інших країн – тим, кому ми хочемо показати Україну як країну можливостей. Ідею запропонували британські експерти. До цього процесу долучався Конрад Бьорд, керівник знаменитої кампанії просування Великобританії у світі GREAT, яка була надзвичайно успішною. В рамках співпраці з урядом Великобританії британськими експертами було проведено дослідження у Великобританії, Німеччині і Польщі. Саме ця ідея була позитивно сприйнята аудиторією. Далі працювала комісія за участю громадських експертів та спеціалістів з брендингу, був проведений відкритий конкурс.
Остаточний варіант бренду запропонувала українська агенція Banda в рамках роботи Комісії з питань популяризації України при Міністерстві інформаційної політики України. Ця українська агенція відома в усьому світі. Саме вони створили бренд Євробачення-2017 з «намистом», що принесло їм перемогу в Red Dot Design Award — престижній щорічній нагороді у галузі дизайну, яка вручається дизайнерам і компаніям-виробникам за видатні досягнення у изайні.Також ця агенція свого часу отримала приз від Red Dot Design Award за ребрендинг київської ВДНГ – і цей логотип агенція також розробила безкоштовно.
Далі на основі цього бренду буде розроблено брендбук – стандарти і технічні умови, за якими на основі бренду України може виготовлятись будь-яка інформаційна, сувенірна продукція і так далі. Так Україна буде представлена в світі за єдиною ідеологією, єдиним голосом.
«Гасло “Ukraine NOW” було високо оцінено багатьма іноземними експертами. Воно породжує можливості безлічі сенсів (дізнайся, що там зараз; приїжджай зараз; забудь про старі асоціації, там великі зміни; можливості для бізнесу є саме зараз; і так далі). Подібні підходи використовують й інші країни, і це гасло виглядає свіжим і дуже сильним. Воно було належним чином ретельно протестоване на цільових аудиторіях у кількох країнах».
Департамент інформації та комунікацій з громадськістю Секретаріату Кабінету Міністрів України