Додаток 1
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказом Департаменту
екології та природних ресурсів
Запорізької обласної
державної адміністрації
від 21.03.2018 № 22-к
УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття посади державної служби
категорії «В» – головного спеціаліста відділу планування економіки
природокористування управління розвитку заповідної справи
Департаменту екології та природних ресурсів
Запорізької обласної державної адміністрації
Загальні умови |
||
Посадові обов’язки |
1. Підготовка, аналітична обробка та систематизація інформації та матеріалів, що надаються Департаментом екології та природних ресурсів Запорізької обласної державної адміністрації (далі – Департамент до Міністерства екології та природних ресурсів України, органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, організацій, установ та підприємств, в межах компетенції відділу. 2. Прийняття участі в розробці поточних та підготовці перспективних планів відділу, управління, Департаменту та звітів про їх виконання. 3. Опрацювання та узагальнення пропозицій органів виконавчої влади, підприємств і організацій щодо фінансування природоохоронних заходів за рахунок коштів місцевих фондів охорони навколишнього природного середовища для подальшого розгляду на сесії обласної ради. 4. Прийняття участі в підготовці матеріалів на фінансування з обласного фонду охорони навколишнього природного середовища природоохоронних заходів, по яких Департамент виступає замовником. 5. Здійснення збору, накопичення та аналізу інформації щодо джерел фактичних і прогнозних надходжень до бюджетів всіх рівнів екологічного податку та інших екологічних платежів, а також інформації щодо їх використання. 6. Проведення моніторингу даних щодо фінансування затверджених природоохоронних заходів. 7. Організація та проведення процедур закупівель. |
|
Умови оплати праці |
Посадовий оклад відповідно до штатного розпису – 4800-00 грн. Інші надбавки, доплати та премії, відповідно до ст. 52 Закону України «Про державну службу», постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів», зі змінами. |
|
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду |
Строково. |
|
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання |
Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, подає (особисто, поштою або через Єдиний портал вакансій державної служби НАДС) конкурсній комісії такі документи: 1) копію паспорта громадянина України; 2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади за формою згідно з додатком 2 до Порядку, до якої додається резюме у довільній формі; 3) письмову заяву, в якій повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону; 4) копію (копії) документа (документів) про освіту; 5) оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою (у разі подання документів для участі у конкурсі через Єдиний портал вакансій державної служби НАДС подається копія такого посвідчення, а оригінал обов’язково пред’являється до проходження тестування); 6) заповнену особову картку встановленого зразка; 7) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (надається у вигляді роздрукованого примірника заповненої декларації на офіційному веб-сайті НАЗК). Особа з інвалідністю, яка бажає взяти участь у конкурсі та потребує у зв’язку з цим розумного пристосування, подає заяву за формою згідно з додатком 3 до Порядку про забезпечення в установленому порядку розумного пристосування. Термін прийняття документів – 15 календарних днів з дня оголошення про проведення конкурсу на офіційному веб-сайті Національного агентства України з питань державної служби. |
|
Місце, час та дата проведення конкурсу |
«18» квітня 2018 року о 10-00, м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 72-а. |
|
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу |
Клименко Лідія Миколаївна тел. (061) 224-70-28 klimenkolm@ukr.net
|
|
Кваліфікаційні вимоги |
||
1 |
Освіта |
Вища освіта за освітнім ступенем бакалавра або молодшого бакалавра |
2 |
Досвід роботи |
Без вимог до досвіду роботи |
3 |
Володіння державною мовою |
Вільне володіння державною мовою |
Вимоги до компетентності |
||
Вимога |
Компоненти вимоги |
|
1 |
Володіння особистісними якостями |
- аналітичні здібності; - здатність витримувати навантаження; - здібність спілкування (комунікабельність) і особисті якості; - вирішення конфліктних ситуацій; - уміння працювати в колективі; - відповідальність; - системність і самостійність в роботі; - уважність до деталей; - наполегливість; - креативність та ініціативність; - орієнтація на саморозвиток; - рівень професійних знань (знання відповідного законодавства); - вміння працювати в стресових ситуаціях. |
2 |
Якісне виконання поставлених завдань
|
- вміння працювати з інформацією; - орієнтація на досягнення кінцевих результатів; - вміння вирішувати комплексні завдання; - вміння надавати пропозиції, їх аргументувати та презентувати. |
3 |
Командна робота та взаємодія |
- вміння працювати в команді; - вміння ефективної координації з іншими; - вміння надавати зворотний зв'язок. |
4 |
Сприйняття змін |
- виконання плану змін та покращень; - здатність приймати зміни та змінюватись. |
Вимога |
Компоненти вимоги |
|
1 |
Знання законодавства |
Знання: - Конституції України; - Закону України «Про державну службу»; - Закону України«Про запобігання корупції». |
2 |
Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ) |
Знання: - Бюджетного кодексу України; - Податкового кодексу України; - Закону України «Про звернення громадян»; - Закону України «Про доступ до публічної інформації»; - Закон України «Про охорону навколишнього природного середовища»; - Закон України «Про публічні закупівлі»; - інші нормативно-правові акти в сфері охорони навколишнього середовища. |
3 |
Знання сучасних інформаційних технологій |
Володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача. Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point) або з альтернативним пакетом Open Office, Libre Office. Навички роботи з інформаційно–пошуковими системами в мережі Інтернет. Вміння використовувати оргтехніку. |
4 |
Інше |
Досвід ведення ділового листування, підготовки аналітичних довідок. |
Заступник начальника управління –
начальник відділу планування
економіки природокористування
управління розвитку заповідної справи О.О. Швачко
Начальник відділу кадрової
роботи, матеріально – технічного
забезпечення та діловодства управління
розвитку заповідної справи С.А. Крижановська