Гаряча телефонна лінія Запорізької обласної державної адміністрації+38 0800 503 508
Гуманітарний штаб Запорізької області

Новини

Рівень розрахунків населення за комунальні послуги останнім часом різко знизився

22 березня 2018 - 12:50

Рівень розрахунків населення за комунальні послуги  останнім часом різко знизився

У зв’язку з цим на обласній селекторній нараді, яка відбулася  під керівництвом заступника голови облдержадміністрації Віктора Скоблікова, розглянуто стан розрахунків у житлово-комунальному господарстві області і заборгованості населення за послуги галузі.

За даними Головного управління статистики у Запорізькій області, рівень розрахунків населення за всі види житлово-комунальних послуг за станом на 01.02.2018 становить 53,3 %, що на 39,9 % менше у порівнянні з 01.01.2018. Борг населення на кінець звітного місяця становить 1,901 млрд. грн., що на 335 млн. грн. більше у порівнянні з 01.01.2018.

- Стан розрахунків населення за житлово-комунальні послуги  значно впливає на  роботу підприємств галузі. На сьогодні, у зв’язку з існуючою проблемою з відшкодуванням державою пільг та субсидій, особливу увагу необхідно звернути на рівень розрахунків населення, який   останнім часом знижується, - зазначив Віктор Скобліков.

Як доповів директор Департаменту житлово-комунального господарства та будівництва облдержадміністрації Віталій Литвиненко, ситуація з розрахунками населення за послуги ЖКГ за останній місяць погіршилася.

Так, рівень розрахунків населення області за послугу з централізованого опалення та гарячого водопостачання становить 48,3 %, що на 54,5 % нижче у порівнянні з січнем поточного року. Заборгованість населення на кінець звітного місяця сягнула  830,3 млн. грн.

За послугу водопостачання та водовідведення розрахувались на 94,9 %, проте заборгованість становить 108,1 млн. грн.

Розрахунки населення за послугу з утримання будинків та прибудинкових територій на рівні 68,6 %, що на 17,2 % нижче у порівнянні з січнем 2018 року, а заборгованість населення накопичилася на суму  167,4 млн. грн.  

Найвищий рівень розрахунків населення - за послугу з вивезення побутових відходів, що становить 96,3 %, а борг складає 25,6 млн. грн.

За даними ПАТ «Запоріжгаз», рівень розрахунків населення області за спожитий природний газ за станом на лютий 2018 року становить 49 %, заборгованість - 113,4 млн. грн. За інформацією ДП «Газ Мелітополь»,  населення у м. Мелітополь та Мелітопольському, Веселівському, Приазовському  районах розрахувалося на  58,2%, заборгувавши 13,8 млн. грн.

Підбиваючи підсумки, заступник голови облдержадміністрації Віктор Скобліков наголосив, що на сьогодні ситуація з розрахунками населення за житлово-комунальні послуги є вкрай негативна,  тому керівники територій мусять вжити заходів щодо активізації підприємствами житлово-комунального господарства роботи з покращення стану розрахунків, а саме: укласти з боржниками договори на реструктуризацію боргу; провести з ними роз’яснювальну роботу, а також позовну роботу щодо стягнення заборгованості у судовому порядку.

 

Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю

Читайте також

Христос народився! Славімо його!

У п’ятьох людей виявили онкозахворювання на ранній стадії: підбито підсумки міського пілотного проєкту «Онкоскринінг на рівні закладів охорони здоров’я»

Руханки на перервах, безоплатне харчування та група продовженого дня: у «підземній» школі в Запоріжжі триває освітній процес

Через що можуть скасувати пенсію та як пройти ідентифікацію: роз’яснення від Пенсійного фонду України

Пункти незламності в Запоріжжі готові приймати відвідувачів цілодобово: за необхідності вони розгорнуть додаткові потужності

В Запоріжжі через несприятливі погодні умови може відчуватися неприємний запах

Програма перекваліфікації жінок на операторів сільськогосподарської техніки: відкрито конкурс

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області на 24.11.2024

Впродовж доби окупанти завдали 200 ударів по 13 населених пунктах Запорізької області.

Звернення Володимира Зеленського наприкінці 1034-го дня війни

Як скористатися державними послугами після кібератаки?

«Пліч-о-пліч: згуртовані громади» – від експериментального проєкту до державної програми