ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ директора департаменту
06.03.2018 року № 103-осн.
УМОВИ
на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» -
головного спеціаліста відділу правового забезпечення та бухгалтерського обліку управління міжнаціональних відносин Департаменту культури, туризму, національностей та релігій Запорізької облдержадміністрації (Запорізька область)
І. Загальні умови
|
||
1. |
Посадові обов’язки. |
Здійснює реєстрацію юридичних та фінансових зобов'язань по Департаменту в Головному управлінні Державної казначейської служби України в Запорізькій області згідно з вимогами Порядку, затвердженого наказом Державної казначейської служби України. Оформлює платіжні документи по розрахунках за товари, роботи, послуги. Приймає участь в розробці та оформленні договорів з постачальниками товарів, робіт, послуг. Виконує роботу з ведення бухгалтерського обліку відповідно до вимог чинного законодавства в частині, що стосується обліку основних засобів, товарно-матеріальних цінностей, запасів (оприбуткування, облік, індексація, списання). Виконує роботи з формування, ведення і зберігання бази даних бухгалтерської інформації, вносить зміни в довідкову і нормативну інформацію, використовувану при обробці даних. Приймає участь в проведенні інвентаризації грошових, товарно-матеріальних цінностей, основних фондів, розрахунків і платіжних зобов’язань; оформлює результати інвентаризації згідно з чинним законодавством. Бере участь у проведенні економічного аналізу господарсько-фінансової діяльності Департаменту. В межах своєї компетенції забезпечує підготовку проектів рішень та пропозицій керівництву на виконання доручень органів виконавчої влади вищого рівня. Здійснює методичну допомогу обласним підвідомчим установам з питань ведення бухгалтерського обліку відповідно до вимог чинного законодавства в частині, що стосується обліку основних засобів, товарно – матеріальних цінностей, запасів (оприбуткування, облік, індексація, списання). Здійснює методичний супровід використання виділених на цільові програми бюджетних коштів. Веде інші напрями роботи, закріплені за ним наказом директора Департаменту.
|
2. |
Умови оплати праці. |
- посадовий оклад - 4800 гривень, визначається відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів»; - розмір надбавки до посадового окладу за ранг державного службовця визначається відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів»; - інші надбавки, доплати та премії визначаються відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»; - додаткові стимулюючі виплати (надбавки за інтенсивність праці та за виконання особливо важливої роботи) встановлюються згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів».
|
3. |
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду.
|
Безстроково.
|
4. |
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання. |
1) копія паспорта громадянина України; 2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади головного спеціаліста відділу правового забезпечення та бухгалтерського обліку управління міжнаціональних відносин за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 № 246, до якої додається резюме у довільній формі; 3) особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, має інвалідність та потребує у зв’язку з цим розумного пристосування, подає заяву за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 № 246, про забезпечення в установленому порядку розумного пристосування; 4) письмова заява, в якій особа повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону, або копія довідки встановленої форми про результати такої перевірки; 5) копія (копії) документа (документів) про освіту; 6) заповнена особова картка встановленого зразка; 7) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2017 рік (подається в порядку, передбаченому Законом України «Про запобігання корупції»); 8) оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою.
Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інші). 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби
Документи приймаються до 17:00 години 21 березня 2018 року.
|
5. |
Місце, час та дата початку проведення конкурсу. |
Конкурс проводиться 26, 27 березня 2018 року о 10:00 годині за адресою: 69107, м. Запоріжжя, пр. Соборний, буд. 164. каб. 658 тел. (0612) 239-04-11 (приймальня)
|
6. |
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефо-ну та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу.
|
Міщенко Яна Олександрівна, Лемешко Андрій Вікторович, тел. (0612)239-04-10, (0612)224-65-53, ouk@online.ua |
ІІ. Вимоги до осіб, які претендують на зайняття посади головного спеціаліста відділу правового забезпечення та бухгалтерського обліку управління міжнаціональних відносин Департаменту культури, туризму, національностей та релігій Запорізької облдержадміністрації (Запорізька область)
|
||
Кваліфікаційні вимоги
|
||
1. |
Освіта. |
Вища; ступінь вищої освіти не нижче – бакалавра, молодшого бакалавра
|
2. |
Досвід роботи. |
Без вимог до стажу роботи.
|
3. |
Володіння державною мовою. |
Вільне володіння державною мовою.
|
Вимоги до компетентності
|
||
Вимога
|
Компоненти вимоги |
|
1. |
Якісне виконання поставлених завдань. |
Вміння працювати з інформацією. Орієнтація на досягнення кінцевих результатів. Вміння надавати пропозиції, їх аргументувати та презентувати.
|
2. |
Командна робота та взаємодія. |
Вміння працювати в команді. Вміння ефективної координації з іншими. Вміння надавати зворотний зв'язок.
|
3. |
Сприйняття змін. |
Здатність приймати зміни та змінюватись.
|
4. |
Особистісні компетенції. |
Відповідальність; системність і самостійність в роботі; уважність до деталей; наполегливість; креативність та ініціативність; орієнтація на саморозвиток; вміння працювати в стресових ситуаціях.
|
Професійні знання
|
||
1. |
Знання законодавства.
|
Конституція України; Закон України «Про державну службу»; Закон України «Про запобігання корупції»; Закон України «Про місцеві державні адміністрації»; Закон України «Про доступ до публічної інформації»; Закон України «Про звернення громадян»; Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні»; Закон України «Про очищення влади».
|
2. |
Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ) |
Бюджетний Кодекс України; Кодекс законів про працю України; Закон України «Про Державний бюджет України» на відповідний період; Закон України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»; Національні положення (стандарти) бухгалтерського обліку в державному секторі та план рахунків бухгалтерського обліку бюджетних установ; Акти Президента України та Кабінету Міністрів України, накази Мінфіну, інші нормативно-правові акти, що регулюють бюджетні відносини і фінансово-господарську діяльність бюджетних установ та порядок казначейського обслуговування. Інші акти законодавства, що стосуються діяльності місцевих державних адміністрацій, а також питань, вирішення яких належить до компетенції місцевих державних адміністрацій.
|
3. |
Професійні чи технічні знання. |
Не потребує
|
4. |
Знання сучасних інформаційних технологій. |
Володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача. Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point). Навики роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет. |