У рамках реалізації всеукраїнської акції, спрямованої на розвиток молодіжного підприємництва, «Український пакт заради молоді – 2020» у Запоріжжі стартував Всеукраїнський форум «Бізнес молодь: ефект «WOW від співпраці». Захід проводиться під егідою Міністерства молоді та спорту України, Управління молоді, фізичної культури та спорту облдержадміністрації, обласного центру молоді та організації CareerHub.
«Український пакт заради молоді – 2020» має на меті об’єднати зусилля компаній, держави та освітніх закладів для працевлаштування молодих людей. Він є продовженням європейської ініціативи, що на сьогодні вже об’єднала 58 організацій в Україні, які зобов’язалися до 2020 року сприяти створенню мінімум 300 партнерств між бізнесом та освітнім сектором і спільно забезпечити 10 тисяч місць для стажування та першого робочого місця для молоді. Серед перших підписантів пакту – компанії «Нестле», «Байєр» в Україні, «МетЛайф», «ДТЕК», «Київстар», «Кока-Кола Беверіджиз Україна», «КПМГ» в Україні, «Сингента» в Україні, «Укртелеком», «EY» в Україні, група компаній «1+1 медіа».
У Запоріжжі акція зібрала близько 140 учасників з усієї України та більше 15 місцевих компаній, які скористалися можливістю презентувати свої організації. Так, у рамках форуму вісім провідних компаній регіону - ПАТ «Запоріжсталь», ТОВ «Епіцентр», ПАТ «Запорізька кондитерська фабрика», ТОВ СП «НІБУЛОН», АТ «Мотор Січ», ТОВ «ЗТМК», компанія «Прогрес» та мережа АЗС «ZOG» - приєдналися до підписання пакту заради молоді-2020.
Компанії взяли зобов’язання допомагати у створенні місць для стажування та роботи молоді, створювати партнерства між бізнесом та університетами. Компанія-підписант пакту також стає частиною всеукраїнської спільноти компаній, що розвивають і працевлаштовують молодь. Це дозволить обмінюватися досвідом, покращити існуючі та створити нові програми роботи з молоддю, зокрема стажування, конкурси, стипендії, менторські програми тощо.
Крім цього, в рамках форуму заплановано проведення презентації актуальних кар’єрних можливостей, практичних майстер-класів від HR компаній, дискусії щодо пріоритетів у виборі першої роботи та спільний пошук WOW-рішень у співпраці бізнесу і молоді.
Під час другого дня роботи форуму молодь буде мати можливість отримати навички публічного виступу, знання з основ створення власного бренду та іміджу, дізнатися про джерела фінансування та інвестицій власного бізнесу.
Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю